כותרות אחרונות
Search

חברת "MAN" ערכה יום עיון לאיגוד קציני בטיחות בתעבורה.

צבי נטע, יו"ר קבוצת מכשירי תנועה ויוגב גברי מנכ"ל מאן ישראל מרצים בפני קציני הבטיחות – צילום: יח"צ

 

חברת "MAN" ערכה יום עיון לאיגוד קציני בטיחות בתעבורה.

המטרה, להגדיל את המודעות לאמצעי הבטיחות החדשים ברכב הכבד כדי לצמצמם את מספר תאונות הדרכים.

 

חברת "מאן" מיוצגת בישראל ע"י קבוצת "מכשירי תנועה" ומשווקת כ-180 דגמים של רכבים כבדים בין 4 טון ל-250 טון (משאית, אוטובוסים ורכבים מסחריים).

 

חברת "MAN" ערכה יום עיון לאיגוד קציני בטיחות בתעבורה במטרה להגדיל את המודעות לאמצעי הבטיחות החדשים ברכב הכבד כדי לצמצמם את מספר תאונות הדרכים.

 

הכנס נערך במרכז "מאן" בראשל"צ בנוכחות של כ-80 קציני בטיחות בתעבורה, בנוכחות יו"ר האיגוד שמעון סודאי.

 

חברת מאן מיוצגת בישראל ע"י קבוצת "מכשירי תנועה" ומשווקת כ-180 דגמים של רכבים כבדים בין 4 טון ל-250 טון (משאית, אוטובוסים ורכבים מסחריים).

 

צבי נטע, יו"ר קבוצת מכשירי תנועה ויוגב גברי מנכ"ל מאן ישראל מרצים בפני קציני הבטיחות – צילום: יח"צ

 

במהלך יום העיון סיירו קציני הבטיחות של החברות המובילות במשק במרכז שירות "MAN" ובמרלו"ג ונהנו מסדרת הרצאות בתחום הבטיחות והחידושים במשאיות MAN 2024. המפגש אפשר דיון בנושאי בטיחות עדכניים וזאת על מנת להבין ולהכיר מקרוב את כל החידושים ומערכות הבטיחות לסיוע לכל נהג במטרה לצמצם את היקף התאונות בהן מעורבים משאיות ואוטובוסים.

 

איגוד קציני בטיחות בתעבורה הינו עמותה המספקת שירותים לכלל קציני הבטיחות המוסמכים בארץ המונים כ- 3,500 איש והמועסקים בכ-2,000 חברות וארגונים בכל רחבי הארץ. האיגוד פועל במטרה לחזק את מעמדם של קציני הבטיחות המהווים גורם משמעותי וחיוני במלחמה בתאונות הדרכים.

 

צבי נטע, יו"ר קבוצת מכשירי תנועה ויוגב גברי מנכ"ל מאן ישראל העבירו ביום העיון מספר הרצאות תוך דגש על מחויבות מאן להובלה בתחום הטכנולוגי לשיפור הבטיחות בכבישים.