כותרות אחרונות
Search

חברת "ICONYX" לייצור תכשיטים השיקה ליין של תכשיטים בהשראת "גיבורי על".!

 

 

חברת "ICONYX" השיקה ליין תשיטים בהשראת "גיבורי על".!

חזון החברה להעצים, לרגש ולחבר מחדש את הילד הפנימי שנמצא בכל אחד ואחת מאיתנו. הדרך בה הם בחרו לעשות זאת, היא לקחת נכסי תרבות ואייקונים של גיבורי על ולהפוך אותם לתכשיטי זהב, כסף ויהלומים נצחיים.
 
 
לצורך כך חיפשו בעלי חברות העוסקות בהפקת סרטים בהשראת גיבורי על.  גיבורי העל הראשונים שהצליחה חברת  "ICONYX" לגייס למשימה הם "באטמן" "סופרמן" "וונדר וומן" "הג'וקר" "הארלי קווין" "אקווה מן" ועוד….שנמצאים בחזקת חברת הפקת הסרטים האגדית מהוליווד "WARNER BROS", שהסכימה להעניק  להם זיכיון לעולם ה- DC על כל גיבורי העל שלה.
 
 
 
 
בהשראת גיבורי העל, לקחו מעצבי החברה את הדמויות והפכו אותם לקולקציה מדהימה של תכשיטים. כל התכשיטים של החברה עשויים מזהב כסף משובצים ביהלומים טבעיים.
 
 
כדי להגיע לעיצובים מושלמים של תכשיטים בהשראת גיבורי על, הם היו צריכים לצלול אל עולם גיבורי העל ולחקור את הנושא מכל היבטיו, מה שמעניין הוא, שתוך כדי תהליך, הם הבינו יותר ויותר את הקסם שעומד מאחורי גיבורי העל ויותר מכך הם גילו בעצמם תוך כדי ההתעסקות עם גיבורי העל, את הילד הפנימי שחבוי בהם. בחברה מאמינים  שבכל אחד ואחת מאיתנו  חבוי אותו ילד שכל מטרתו ורצונו  להיות בשמחה גדולה.
 
 
 
זה בדיוק סוד הקסם של החברה הזאת. כל מי שעונד/ת את התכשיט או מחזיק/ה בו, אוטומטית הוא מתמלא בהתלהבות, שמחה וחיוך של ילד, חיוך שמזכיר ימים רחוקים כשהיה עוד ילד. 
 
 

מיטל ואלון צופיוף בעלי המותג – צילום: אבי בר

 
 
מיטל ואלון צופיוף בעלי המותג: לנ בפן האישי חשוב להזכיר לכולנו מה אנחנו שווים כמה שאנחנו ראויים לבחור בעצמנו ובעוצמות שלנו על בסיס יומיומי והדרך הטובה והמהירה ביותר שאנחנו מכירים היא על ידי ענידת תכשיט שכל מטרתו להזכיר לנו את כל הערכים הללו."
"
 
 
במהלך העבודה, ייצרה החברה שתי קולקציות.

1. THE PREMIUM COLLECTION:

2. THE INSPIRATIONAL COLLECTION – מעוררת השראה:

הרעיון המרכזי מאחורי האוספים הללו הוא לעודד אנשים להאמין בעצמם.
המטרה שלהם היא להעצים, לרגש ולהראות את החוזקות הקיימות בכל אחד מאיתנו.
הם מאמינים שהדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות תכשיט עשוי יהלום, סמל לגיבורים שאנו באמת.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ועכשיו נותר להם להמשיך ולספר את הסיפור של חברת "ICONYX" במטרה להגיע לכל אחת ואחד בארץ ובעולם.
 
 
אתם מוזמנים לעקוב אחריהם התרשם מעבודותיהם ב:
 
 
אתר אינטרנט: WWW.ICONYX.JEWELRY
 
טלפון: 072-2450520