כותרות אחרונות
Search

חברת CENTURY PACIFIC מהפיליפינים נכנסת לשוק הטונה בישראל

חברת CENTURY PACIFIC מהפיליפינים נכנסת לשוק הטונה בישראל

Gregory Francis סגן נשיא ומנכ"ל CENTURY PACIFIC GROUP:"אנחנו הולכים להיות תחרותיים לאור העובדה שאנחנו החברה היחידה בישראל שיכולה לשלוט מקרוב בתהליך כולו, משלב הדייג ועד הגעתו למדף ללא פערי תיווך".

מוצרי CENTURY TUNA יופצו בארץ בשיתוף פעולה ועל ידי קבוצת "יבנה מוצרי מזון"

הפיקו את אירוע ההשקה דפנה שייט ולימור שחר מחברת ערוגות הבושם

צילום: יח"צ

החברה הבינלאומית הודיעה היום על כניסה לשוק הטונה בישראל עם מוצרי CENTURY TUNA אשר יופצו בארץ בשיתוף פעולה עם קבוצת יבנה מוצרי מזון שמשמשת כבסיס לוגיסטי וטכני וכן אחראית על ייבוא הטונה, הפצתה ושיווק המוצר בישראל.

 

 

שוק הטונה בישראל מוערך בכמיליארד ₪ מכירות, המחולקים לשוק המבורקד (רשתות שיווק וחנויות פרטיות) בשווי 515 מיליון ₪, לפי נתוני סטורנקסט האחרונים ולשוק המקצועי המהווה נתח דומה (הסעדה ומסעדות). שוק שימורי הטונה שנפתח לתחרות לפני 4 שנים בשל הפחתת המכסים, החל בשנים האחרונות להכניס שחקנים חדשים לתחום וכעת מצטרפת אליו גם חברת CENTURY PACIFIC.

צילום: יח"צ

ישראל נתפסת כמעצמת טונה, הצריכה היומית של הישראלים למוצרי הטונה הולכת וגדלה מידי שנה ובשנים האחרונות מדווחים על שיעור צמיחה של % 11 כמותי, המיוחס בעיקר לערכים התזונתיים הגבוהים של המוצר ביניהם אומגה 3, אחוז חלבון גבוה ועוד.

 

 

חברת CENTURY PACIFIC GROUP הבינלאומית בעלת 30 שנות ניסיון כחברה מובילה בתחום המזון והמשקאות בפיליפינים. מוצרי החברה נמכרים בכ-60 מדינות ברחבי העולם והיא מחזיקה במפעלי ייצור בפיליפינים, ארצות הברית, הולנד, דובאי, אוסטרליה וברזיל. מחזור המכירות של החברה נאמדת על        כ-800 מיליון $ בשנה ובין מוצרי הדגל שלה ניתן למצוא מגוון מוצרי שימורי טונה ומוצרי קוקוס.

צילום: יח"צ

בשלב הראשון עם כניסתה לשוק הטונה בישראל ובשיתוף פעולה מלא עם קבוצת יבנה המנוסה בטעם הישראלי, תשיק החברה תחת המותג החדש CENTURY TUNA שני מוצרים עיקריים: טונה בשמן וטונה במים, שניהם ימכרו באריזה של 160 גרם למוצר לא מסונן ו-112 גרם למוצר מסונן עבור קופסא בודדת שישווק גם בארזים של רביעיות. בשלב הבא של החדירה לשוק הישראלי יושקו מוצרים נוספים של שימורי טונה.

 

הטונה עשירה במינרלים וויטמינים כמו ברזל, אבץ, מגנזיום, המחזקים את המערכת החיסונית, בעלת ריכוז גבוה של חלבון וריכוז נמוך מאוד של שומן ההופכים את המוצר לפופולארי בקרב ספורטאים המעוניינים לבנות את מסת השרירים שלהם מבלי לצבור שומן מיותר. יתרון בריאותי נוסף בטונה הנו תכולת האומגה 3 שלו, המקושרת לשיפור יכולת הקשב וריכוז אצל ילדים ומבוגרים, מקסום ביצועי המוח.

Gregory Francis סגן נשיא ומנכ"ל Century tuna צילום: יח"צ

Gregory Francis סגן נשיא ומנכ"ל "Century tuna : " CENTURY PACIFIC GROUP הנה החברה היחידה בישראל שמציעה רמת איכות גבוהה משלב הדייג של הטונה ועד סיום הייצור, זאת בזכות יצירת תהליך בקרה איכותי מקצועי ומהודק. החברה מביאה עמה ניסיון וידע של שיווק מגוון המוצרים של המותג CENTURY PACIFIC  ב-60 מדינות שונות.

 

כניסתה של CENTURY לשוק הישראלי הוא מהלך ארוך טווח ובעקבות רצוננו להיות גורם משמעותי בשוק הישראלי ולשמר את יתרונותינו האיכותיים והתחרותיים, בחרנו לשתף פעולה עם קבוצת יבנה מוצרי מזון, שמשלבת אף היא את העקרונות של הקפדה על איכות תוך שמירה על יעילות מקסימאלית. יחד אנחנו מביאים לשוק מוצר איכותי במחיר תחרותי ובטעם מנצח".

 

קבוצת יבנה מוצרי מזון הינו מפעל ישראלי מצליח וחדשני לשימורי ירקות ופירות. בשנים האחרונות בחר המפעל להיכנס גם לתחום יבוא מוצרי המזון ויצר קשר הדוק עם חברות מובילות בחו"ל.

שלמה נחליאל מנכ"ל קבוצת יבנה  צילום: יח"צ

שלמה נחליאל מנכ"ל קבוצת יבנה מוצרי מזון: "קבוצת יבנה מייבאת, משווקת ומפיצה בישראל את המותג  CENTURY PACIFIC, החבירה לחברה זו והעבודה המשותפת איתם היא יותר מטבעית לאור יכולותיה של קבוצת יבנה מוצרי מזון והשאיפה הבלתי מתפשרת שלנו למצוינות בתחום איכות המוצר והתאמתו לטעם השוק הישראלי. כולי תקווה ששיתוף פעולה זה יהווה פלטפורמה מוצלחת ומנצחת להחדרת מגוון מוצרי החברה בארץ".