כותרות אחרונות
Search

חברת "סיבוס" ממשיכה להתחדש במיזמים קולינרים חדשים.

"סיבוס" – צילום: דרור עינב

 

חברת "סיבוס" ממשיכה להתחדש במיזמים קולינרים חדשים:

מתחם הפודטראקים המסקרן "DNA" שנפתח לאחרונה במרכז עזריאלי, תל אביב מצטרף ל"סיבוס".

 

עובדי חברות, מחזיקי "סיבוס" יוכלו להזמין עם ה"סיבוס" שלהם גם במתחם הבילוי החדש בהובלתו הקולינרית של השף יוסי שטרית, הכולל פודטראקים של השפים: תומאס זוהר, יהונתן שרביט, גבריאל ישראל וצרי אגמי.

 

הגר ורשבסקי, סמנכ"לית השיווק והמוצר של חברת סיבוס ציינה: ״אנחנו ממשיכים במלוא המרץ בהרחבת היצע המסעדות ומיזמים קולינריים מעניינים וחדשים וגאים להיות החברה עם היצע המסעדות ושיתופי הפעולה הנרחב ביותר".

 

"סיבוס" – צילום: דרור עינב

 

"JAI" – השף תומאס זהר- The Heart Of Thailand

קונספט המבוסס על איזון בין הקיצוניות של הרחוב התאילנדי לבין הביטוי הקולינרי של הפילוסופיה הבודהיסטית התאית לפיה כל מנה מורכבת מארבעה טעמי יסוד שעובדים באופן ישיר עם ארבעת האלמנטים מהם מורכב גוף האדם – אש, אדמה, רוח ומים.

 

"CHICANO" – השף גבריאל ישראל- We Bring Taco Revolution

צ׳יקאנו הוא זרם תרבותי בעל יסודות עמוקים בתרבות המקסיקנית. בצ׳יקאנו מוגשות מנות טאקו מטורטיות בעבודת יד, 'גורדיטה' הפיתה המקסיקנית, משקאות וקינוח שיקחו אתכם לסמטאות עם אוכל הרחוב הטוב ביותר במקסיקו.

 

השף יהונתן שרביט – MEZZO Porto  – South Italian Tavern

קונספט איטלקי המביא איתו מנות וטעמים ממטבח קו החוף של דרום איטליה, או כמו שהוא נקרא במקור – 'מצו – ג׳ורנו', החלק הדרומי ושטוף השמש של ארץ המגף. המנות המוגשות בסגנון טברנה של חוף ים, כולן עושות שימוש בדגה טריה, פסטות טריות בעבודת יד, בצק פיצה שנעשה כולו במקום ועוד.

 

"La Foux Foux" – השף צרי אגמי – Crazy Crobuns & Croissant

׳לה פו פו׳ – או ״המשוגעת״ בצרפתית, הוא קונספט שלוקח בסיס של קרואסון, ומשתמש בו למנות מושחתות, יצירתיות ויוצאות דופן. החל מכריכי בוקר בקרובאן (כריך קרואסון עגול) ועד לקינוחי ׳ברד פודינג׳ מבוססי קרואסון, קפה ומאפים.

 

להזמנת מקום באחד מהפוד טראקים: https://ontopo.co.il/8851266 

 

חברת "סיבוס" מספקת שירות ללמעלה מ-3,500 חברות ו-350,000 עובדים במעל ל- 7,500 מסעדות בפריסה ארצית. החברה הינה חלק מתאגיד "Sodexo"  העולמי המעסיק למעלה מ- 420,000 עובדים ב-67 מדינות ברחבי העולם ומשרתת מידי יום 100 מיליון לקוחות במגוון שירותים בעולמות ניהול תקציבי ארוחות, מתנות רווחה ו- wellbeing של העובדים. כמו כן, "סיבוס" הרחיבה את סל השירותים עבור לקוחותיה וחברה לשיתופי פעולה עם שותפים נוספים כמו שיתוף הפעולה עם "וולט", רכישת שוברים ברשתות "שופרסל", רשת הפארם "Be", "ויקטורי", "סופר יודה", רשת המרכולים "am:pm", "מכולת האחים", "ניצת הדובדן" וכן רשת "מקדונלדס", המאפשרת ללקוחותיה לשלם באפליקציית ובאתר מקדונלד'ס באמצעות חשבון ה"סיבוס".