כותרות אחרונות
Search

חברת מכשירי השמיעה "Vivante" מבית "Unitron" המשווקים בישראל על ידי רשת שטיינר משיקים סדרת מכשירי שמיעה מהפכניים.

 מכשירי שמיעה שטיינר – צילום: Unitron

 

חברת מכשירי השמיעה "Vivante" מבית "Unitron" המשווקים בישראל על ידי רשת שטיינר משיקים סדרת מכשירי שמיעה מהפכניים.

"Vivante" מבית "Unitron" משיקים סדרת מכשירי שמיעה מהפכניים עם טכנולוגיה שמזהה 8 סביבות שמע שונות ומאפשרת שמיעה אופטימלית בעוצמות רעש שונות.

 

טכנולוגיית Integra OS של פלטפורמת מכשירי Vivante , המשווקים בישראל על ידי רשת שטיינר, מאפשרת להתנהל בהצלחה בסביבות רעש משתנות ויוצרת למעלה מ-3,700 שילובים של תכונות שמעניקות למשתמשים את המענה הטוב ביותר לצרכי הסביבה. אחד החידושים הבולטים בטכנולוגיה הזו היא האפשרות להתאים את המכשירים ידנית בעת נסיעה ברכב, ולמקם את המיקרופונים של המכשירים לכיוון הדובר

 

פלטפורמת Vivante של חברת  Unitron, המשווקת בלעדית בישראל על ידי רשת שטיינר מכשירי שמיעה, מציגה סדרת מכשירי שמיעה מהפכניים עם טכנולוגיה שמסוגלת לזהות 8 סביבות שמע שונות ו-2 מצבי הזרמת אודיו ישיר בין שני המכשירים באופן אוטומטי כך שאם למשל נקלט סיגנל במכשיר שמאל ובמכשיר ימין יש רעשי רקע חזקים, הרעשים יוחלשו והאודיו משמאל יועבר לימין באופן אוטומטי, על מנת להעניק את איכות השמיעה הטובה ביותר בסביבה רועשת. המכשירים החדשים יוצרים למעלה מ-3,700 שילובים של תכונות על מנת לתת את המענה הטוב ביותר לצרכי הסביבה.

 

טכנולוגיית Integra OS של פלטפורמת Vivante  מאפשרת להתנהל בהצלחה בסביבות רעש משתנות של דיבור בסביבה שקטה, דיבור בקבוצה קטנה כשברקע מתקיימות שיחות נוספות, דיבור בקבוצה גדולה, דיבור על רקע רעש או דיבור על רקע רעש חזק.

 

מכשירי שמיעה שטיינר – צילום: Unitron

 

בזכות טכנולוגיית Integra OS אפשר גם לשדרג בין היתר את יכולות הכיווניות של מכשירי השמיעה לשיפור הבנת דיבור מלפנים במצבי שיחה על רקע רעש חזק, לשפר הבנה של קולות דיבור שקטים במיוחד בסביבות שקטות, יש מנגנון המספק חוויה טבעית של מודעות למיקום הצליל במרחב עם מאמץ מופחת מצידו של המשתמש ומשפרת את נוחות ההאזנה על ידי הקטנת ההגברה בערוצים בהם רעש הוא הסיגנל הדומיננטי.

 

למשתמשים עם ירידות שמיעה חמורות עד עמוקות או ירידות הפוגעות משמעותית בקליטת צלילים בטונים גבוהים, במכשירי Vivante יש מנגנון דחיסת תדרים המאפשר הבנת דיבור אופטימלית גם בתדרים הנמצאים מחוץ לטווח השמיעה ע"י הנמכת צלילים מהאזורים הפגועים ביותר ודחיסתם אל טווחי התדרים אותם שומע המשתמש טוב יותר. כמו כן קיים מנגנון למניעת חוסר נוחות בעת חשיפה לרעשים עוצמתיים ופתאומיים,  ולהחלשת רעשי רוח חזקים. 

 

מכשירי Vivante  כוללים מנגנון למיסוך אפשרות לטנטון המפיק צליל בטווח רחב ומעבר הדרגתי מהגברה התחלתית להגברה הרצויה כדי לאפשר הסתגלות טובה וקלה למשתמשים חדשים. 

 

אחד החידושים הטכנולוגים במכשירי Vivante הוא שהטכנולוגיה גם מאפשרת להתאים אותם ידנית בעת נסיעה ברכב, ולמקדם את המיקרופונים של מכשירי השמיעה לכיוון הדובר בלי תלות במיקומו ברכב. כמו כן מאפשרת הטכנולוגיה לשיפור את השמיעה בסביבה של כלי רכב או מטוסים ובבתי תפילו, בהם הסביבה מהדהדת מקשה על ניהול שיחה או הקשבה לאחרים. את ההתאמה הידנית מבצעים מהמכשירים עצמם, באמצעות האפליקציה או על ידי שלט רחוק.

 

את מכשירי Vivante אפשר גם לנהל גם אפליקציית  Remote Plus  ולשלוט על עוצמת הקול של המכשירים, להעביר בין תוכניות שמע ולכוון את גוון הצליל ולהתאים את הבהירות או נוחות השמיעה בכל רגע נתון. סך הכל קיימות עבור המכשירים שש תוכניות אופציונליות המותאמות למצבים שכיחים שניתן להוסיף לרשימת התוכניות ולבצע בהן התאמות אישיות, לרבות תוכנית מוסיקה בה ניתן לבחור את ז'אנר המוסיקה המועדפת בזמן אמת.

 

מכשירי Vivante מעוצבים בסגנון צעיר וססגוני והאפליקציה לתפעולם ידידותית מאוד למשתמש.