כותרות אחרונות
Search

חברת "מהלב- המרכז לאיכות חיים ונגישות" ממשיכה להנגיש מוסדות אקדמים ברחבי הארץ לאנשים עם עיוורון או לקות ראייה.

המכללה האקדמית אשקלון – צילום: יח"צ

 

חברת "מהלב- המרכז לאיכות חיים ונגישות" ממשיכה להנגיש מוסדות אקדמים ברחבי הארץ לאנשים עם עיוורון או לקות ראייה.

חברת "מהלב -המרכז לאיכות חיים ונגישות" ממשיכה להנגיש מוסדות אקדמים ברחבי הארץ לאנשים עם עיוורון או לקות ראייה באמצעות מערכת "Step-Hear".

לאחרונה הותקנה המערכת במכללה האקדמית אשקלון.

 

חברת "מהלב- המרכז לאיכות חיים ונגישות" ממשיכה להנגיש מוסדות אקדמים ברחבי הארץ לאנשים עם עיוורון או לקות ראייה באמצעות מערכת  "Step-Hear".

 

 

לאחרונה הותקנה המערכת במכללה האקדמית אשקלון, במסגרתה הותקנו כ-36 התקנים של "Step-Hear" בקמפוס, מסוג "שלט-קולי" – רמקול חכם שפועל רק כאשר המשתמש באפליקציה החינמית של "Step-Hear" נמצא בקרבתו, ובנוסף משדר את ההנחיה הקולית ישירות לטלפון החכם של המשתמש, שיכול אף לבחור לשמוע את ההנחיה הקולית רק מהטלפון שלו. משתמשים שלא נעזרים בטלפון חכם או באפליקציות יכולים להפעיל את השלט-הקולי באמצעות צמיד-שלט בסבסוד של המדינה למחזיקים בתעודת עיוור.

התקנה הזו מצטרפת להתקנות של "Step-Hear" בעוד כ-15 מוסדות אקדמיים, בהם – האוניברסיטה העברית בירושלים ב-3 קמפוסים, אוניברסיטת בן גוריון ב-5 קמפוסים, הקריה האקדמית אונו, המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין, המכללה האקדמית לחינוך אחוה, מכללת סמי שמעון ועוד.

 
מערכת "Step-Hear" הינה מערכת להנגשה עבור אנשים עם עיוורון או לקות ראייה במרחב הציבורי – להכוונה קולית לצורך התמצאות ומציאת דרך במרחב הציבורי בתוך מבנים ומחוצה להם. מדובר בטכנולוגיה בפיתוח ישראלי, המאפשרת נגישות לאנשים עם מוגבלות בישראל ובעולם, עם אלפי נקודות נגישות המותקנות במקומות ציבוריים ומסחריים כמוסדות אקדמיים, סניפי הבנקים, בתי חולים, מלונות, פארקים, אטרקציות תיירותיות, חופי הים, תחנות אוטובוס ועוד…

 

המכללה האקדמית אשקלון צילום: יח"צ

 

רוית קרדי, מנכ"לית חברת "מהלב – המרכז לאיכות חיים ונגישות": "אנו שמחים על כך שהטכנולוגיה של "Step-Hear" מסייעת לסטודנטים עם לקות ראיה להתמצא, לקבל הכוונה קולית, ולהתנייד בקלות ברחבי הקמפוס באשקלון המשתרע על פני מספר מבנים, בעזרת הטכנולוגיה נוכל להנגיש את  החינוך הגבוה בישראל גם לאנשים עם מוגבלויות."

"Step-Hear" הינה חברה טכנולוגית בתחום הנגישות המציעה פתרונות לאנשים עם מוגבלות ולקות ראייה, החברה הינה חלק מקבוצת "תיגבור" שנרכשה במסגרת רכישת חברת "מהלב- המרכז לאיכות חיים ונגישות", הצד הטכנולוגי והמוצרים תומכי טכנולוגיה משתלבים עם החזון של קבוצת "תיגבור".

 

"תיגבור", חברה ארצית, ציבורית ובינלאומית, משמשת מזה שנים רבות כיחידה מרכזית בפרויקטים, העומדת במרכזם כאינטגרטור מייעצת ומנהלת פרויקטים בכל השלבים ובכל ההיבטים במיקור חוץ, מתמחה בשירותי, סיעוד ורווחה, כוח אדם, גיוס, השמה, שרותי שמירה ואבטחה. החברה מפעילה כ- 40 סניפים ברחבי הארץ, הפועלים בארבעה אשכולות: צפון, מרכז, ירושלים ודרום.