כותרות אחרונות
Search

חברת "י. מרבה" מרחיבה את פעילותה ומשיקה את ה- Granola Bites קראנצ'י

חברת "י. מרבה" מתחדשת עם סדרת חטיפים חדשה – Granola Bites קראנצ'י – חטיפי גרנולה בטעמי אוכמניות, אגוזי לוז וקוקוס ושוקולד

בהמשך להצלחת "י. מרבה" בקטגוריית העוגיות, המותג מרחיב את פעילותו ומשיק את Granola Bites קראנצ'י כדורי גרנולה ושיבולת שועל קראנצ'ים, בשלושה טעמים

 

∨ Granola Bites קראנצ'י – חטיפי גרנולה בטעם אגוזי לוז

∨ Granola Bites קראנצ'י – חטיפי גרנולה בטעם אוכמניות

∨ Granola Bites קראנצ'י – חטיפי גרנולה בטעם קוקוס ושוקולד

 

חטיפי הגרנולה מתאימים לכל מי שמחפש תזונה מאוזנת יותר ואורח חיים בריא. החטיפים מצוינים כפתרון לנשנוש האולטימטיבי: גם טעים וגם בריא ותמיד כייף לנשנש. Granola Bites קראנצ'י הם כדורי דגנים קראנצ'ים עם פתיתי שיבולת שועל מלאים אפויים בתנור, עשירים בסיבים תזונתיים, ללא תוספת מלח או סוכר (*מלבד חטיפי גרנולה קוקוס ושוקולד) נטולי לקטוז ומתאימים גם לטבעוניים.

 

צילום: יח"צ

 

Granola Bites קראנצ'י בטעמים מעולים של אוכמניות, אגוזי לוז וקוקוס ושוקולד שפשוט אי אפשר להפסיק לאכול. נהדרים כארוחת בוקר בריאה בתוספת יוגורט, ואפשר גם להשקיע עם פירות טריים ודבש לפינוק מפנק ופוטוגני במיוחד..  אבל כמובן גם כשמתחשק ליהנות ממשהו קטן, Granola Bites קראנצ'י מהווים פתרון מצויין, לנשנוש בין הארוחות כשבא לך משהו טוב!

 

החטיפים מושקים בתזמון מושלם לעונת הקיץ שבה עוד יותר מקפידים על תזונה נכונה והרגלי אכילה נכונים. Granola Bites קראנצ'י, עשירים בסיבים תזונתיים, ללא תוספת מלח והם מלאים בדברים טובים שאפויים בתנור, ואין מתאימים מהם כדי להתחיל את הבוקר או לנשנוש בכל זמן שמתחשק.

 

סדרת Granola Bites קראנצ'י 

מחיר מומלץ לצרכן 9.90 ₪ לאריזה במשקל 125 גר'.

כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית הולנד ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

 

אודות "י. מרבה": מאז הקמתה ב- 1932, חברת Merba מייצרת סוגים שונים של עוגיות הידועות בטעמן המשובח ובחומרי הגלם האיכותיים מהן הן עשויות. העוגיות מיוצרות במפעל ענק בהולנד, באמצעות מכשור מתקדם, תוך הקפדה על בטיחות המזון וללא התערבות ידי אדם, דבר המבטיח את איכותם הגבוהה של המוצרים. שילוב של פיתוח הון אנושי וחדשנות טכנולוגית הביא את חברת Merba לתפוס עמדה איתנה וגוברת בשוק תחרותי מאוד בכל רחבי העולם. בישראל חברת Merba מובילה את תחום עוגיות הפרימיום עם נתח שוק של כ- 20%, כאשר בצה"ל בלבד נאכלים בכל יום 14 טונות של עוגיות 37% שוקולד צ'יפס.