כותרות אחרונות
Search

חברת התעופה אמריקן איירליינס השיקה אתר אינטראקטיבי המציג את פעולותיה בתחום הקיימות.

Aircraft, Aircrafts, American Airlines, plane, planes, Livery, Exterior – צילום: באדיבות קבוצת אמריקן איירליינס

 

אמריקן איירליינס משיקה אתר אינטראקטיבי שמציג את פעולותיה בתחום הקיימות

החברה נבחרה לחברת התעופה האקולוגית של השנה לשנת 2023.

בין הפעולות:

  • צי התעופה הצעיר ביותר בין החברות האמריקאיות.
  • הגברת השימוש בדלק תעופה בר קיימא.

 

אמריקן איירליינס משיקה אתר חדש ובו מציגה בצורה חדשנית את מאמציה לטובת עתיד בר קיימא. החברה משקיעה יותר ויותר במטוסים חסכוניים הפועלים על דלק דל פחמן ושואפת להגיע לאפס פליטות גזי חממה (GHG) עד 2050.

 

לינק לאתר – https://news.aa.com/focus-on-sustainability-CORP-OTH-04/

 

צי המטוסים הצעיר ביותר בין החברות האמריקאיות:

בשנת 2020, הפרישה אמריקן איירליינס יותר מ-150 מטוסים ישנים ונכון לשנת 2022, יותר מ-50% מהצי של החברה הוא בן פחות מ-10 שנים, עם גיל צי ממוצע של 12 שנים. בשנה שעברה, אמריקן קיבלה תשעה מטוסי בואינג 787-8 חדשים וחסכוניים בדלק בכמעט 20% מהמטוסים ו-24 מטוסיAirbus A321neos חדשים, שתוכננו על מנת להפוך את המטוס לחסכוני בדלק ב-15% מהדור הקודם.

 

כמו כן, בשנת 2022 השתמשה אמריקן איירליינס ביותר מ-2.5 מיליון גלונים של דלק תעופה בר-קיימא (SAF), כמעט כפול מהשימוש בו שנה קודם לכן. בנוסף, בעזרת הסכמי SAF לאספקה נוכחית ועתידית של יותר מ-620 מיליון גלונים., אמריקן איירליינס שמה לעצמה יעד להחליף 10% מהדלק הסילוני שלה ב-SAF ב-2030.

 

מאמצי חידוש הצי המתמשכים של אמריקן סייעו לחברת התעופה לשפר את יעילות הדלק ביותר מ-10% מאז 2013, שהם יותר מ-22 מיליון טונות של פחמן דו חמצני.

 

בהתאם למאמציה המתמשכים, בחר מגזין Air Transport World (ATW) באמריקן איירליינס כחברת התעופה האקולוגית של השנה לשנת 2023.

Aircraft, Aircrafts, American Airlines, plane, planes, Livery, Exterior – צילום: באדיבות קבוצת אמריקן איירליינס

 

אודות קבוצת אמריקן איירליינס:

אמריקן איירלינס, חברת התעופה הגדולה בעולם, פועלת מבסיסה שבדאלאס טקסס. החברה טסה ליותר מ-350 יעדים על פני הגלובס באמצעות צי של כ–890 מטוסים חדישים. מניות הקבוצה נסחרות בנסד"ק, תחת הסימול ,AAL וכלולות גם ב-500S&P. לפרטים נוספים בקרו באתר  news.aa.com, עקבו אחרינו בטוויטר @AmericanAir ובפייסבוק Facebook.com/AmericanAirlines

 

למידע אודות אמריקן איירליינס או לביצוע הזמנה באתר לחצו כאן. סוכני המכירות של החברה זמינים לעזור ולענות על שאלות בעברית בטלפון: 03-7219497 .

 

לפרטים נוספים על מערכת ההזמנות העולמית של החברה לחצו כאן.