צילום: יח"צ
חברת הסטארט – אפ הישראלית "Upstep", סיימה את שלב א' בתהליך גיוס המונים גיוס של כ-4 מיליון ₪.
בשבועות הקרובים תגייס החברה עוד כ-6 מיליון ₪.
לימור כץ מנכ"לית חברת"Upstep": "מטרת הגיוס המונים הינו הקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשייה המדרסים. והשקעות נוספות בהעמקת הפעילות בשוק בארה"ב".
ברבעון ראשון בשנת 2023 חברת "Upstep" צמחה ב-114% לעומת הרבעון המקביל אשתקד תוך הקטנת עלויות הפרסום בכ-10% והגדלת הרווחיות להזמנות בכ-90% להזמנה.
חברת הסטארט – אפ הישראלית "Upstep" סיימה שלב א' בתהליך גיוס המונים גיוס של כ-4 מיליון ₪ ובשבועות הקרובים תגייס החברה עוד כ-6 מיליון ₪ . סה"כ הגיוס יהיה כ-10 מיליון ₪.
לימור כץ מנכ"לית חברת"Upstep": "מטרת הגיוס להמשך צמיחה תוך שילוב תהליך אופטומיזציה , גיוס כוח אדם מקצועי, שיפור מתמיד של מערך ה-PPC והקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשיית המדרסים. אנחנו כבר היום מובילים את שוק ארצות הברית בתחום המדרסים המותאמים אישית, באופן משמעותי מכל חברה אחרת, ומתכוונים לחזק ולהרחיב את האחיזה שלנו בשוק זה ובהמשך בשווקים נוספים בעולם".
החברה נמצאת בימים אלו בסיום של פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך, שיקנו לחברה יתרון תחרותי משמעותי, וימצבו אותה כחברה פורצת דרך בפסגת הטכנולוגיה בענף!.
בשנת 2022 הפכה חברת "Upstep" לחברה המובילה בארה"ב בתחום המדרסים המותאמים אישית.
ברבעון ראשון בשנת 2023 חברת "Upstep" צמחה ב-114% לעומת הרבעון המקביל אשתקד תוך הקטנת עלויות הפרסום בכ-10% והגדלת הרווחיות להזמנות בכ-90% להזמנה.
בשנת 2022 הגדילה החברה את יצור המדרסים המותאמים אישית ב-66% בהשוואה בשנת 21.
היקף המכירות עד כה של החברה בארה"ב הינו כ-130,000 זוגות מדרסים מותאמים אישית.
החב' " "Upstep" הוקמה ע"י האחים לימור כץ, אביעד רז ואורן רז בשנת 2017 לאחר שנתיים וחצי של מחקר פיתוח, במהלך 5 שנות הפעילות בשוק האמריקאי הפכה החברה "Upstep" לאוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 בארה"ב לטיפול בכאבי רגליים.