כותרות אחרונות
Search

חברת "גורי" שיווק והפצה משיקה סדרת מוצרים מופחתי סוכר וקלוריות.

 

 

חברת "גורי" ייבוא, שיווק והפצה משיקה סדרת מוצרים מופחתי סוכר וקלוריות.

 חברת "גורי" ממשיכה את ההצלחה ומשיקה תחת המותג "TRU" סדרת מוצרים חדשה מופחתי סוכר וקלוריות – גרנולה ואבקת שוקו – וכן ממתיקים של מותג "TRUVIA".

 

על פי נתוני סטורנקסט בחודש יוני 2024 נתח השוק המצטבר של  המותג "TRU" בתחום שוקולדים ללא סוכר עומד על 15%, והינו בעל שיעור הצמיחה הגבוה ביותר – 33%.

 

כשנה וחצי לאחר השקת מותג "TRU" בישראל ובהמשך להצלחת המוצרים בקרב הצרכנים בשוק הישראלי – חברת "גורי" ייבוא והפצה משיקה סדרת מוצרים חדשה, בקטגוריות חדשות המזוהות כעתירות סוכר – אבקת משקה שוקו ללא סוכר וסדרות גרנולה ללא סוכר בשלושה טעמים.

 

המותג "TRU" ביסס את מעמדו כמוביל בתחום השוקולד ללא סוכר בישראל מאז השקתו, כאשר על פי נתוני סטורנקסט בחודש יוני 2024 נתח השוק המצטבר של המותג עומד על 15%, וכן בעל שיעור הצמיחה הגבוה ביותר – 33%.

 

המוצרים החדשים שיוצאים לשוק:

אבקת שוקו

TRU מציגה מהפכה – אבקת שוקו ללא סוכר המכילה (ב-6 גרם אבקה לכוס משקה) רק 2.7 קלוריות בלבד ו-0 סוכר, בעוד אבקת השוקו הקלאסית מכילה למעלה מ-70% סוכר. אבקת השוקו מתאימה לשתייה קרה/חמה ובנוסף יכולה להתאים גם להכנת עוגות וקינוחים. 43% פחות סוכר  ו-24%  פחות קלוריות בהשוואה למוצרים מובילים בקטגוריה.

מחיר מומלץ לצרכן : 34.90 ₪

 

 

צילום: יח"צ "גורי"

גרנולה בטעמים – קוקוס ושוקולד, פירות ותותים

סדרת הגרנולה של TRU היא תוספת מפנקת, פריכה ועשירה לכל צלחת מוזלי, ומכילה את כל מה שטעים בגרנולה, רק בפחות קלוריות וסוכר – בשלושה טעמים מנצחים: קוקוס שוקולד, פירות ותות.

  • מכילות 32%-54% דגנים מלאים (תלוי בסוג הגרנולה)
  • ללא תוספת סוכר חום/לבן, סילאן או דבש
  • מכילות סיבים תזונתיים
  • פריכות ועשירות בתוספות
  • גרנולה תות – ייחודית למותג
  • לפחות 50% פחות סוכר ו-20% פחות קלוריות בהשוואה למוצרים מובילים בקטגוריה המכילים סוכר

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 ₪

 

 צילום: יח"צ "גורי"

 

מעבר למוצרי TRU, גם TRUVIA משיקה מוצרים חדשים:

ממתיקים בטעמים – טבעי, וניל ולימון

מחליפים את הסוכר 1:1 ומתאימים לכל מטרה – בישול, אפייה ושתייה –מכילים גליקוזידים של סטיביול, אריתרילתול וסיבי עולש. הקלוריות המעטות מגיעות מסיבי העולש. מהמתיקות הטובה של TRUVIA ניתן ליהנות לא רק בשתייה חמה או קרה, אלא גם בבישול ואפייה – כוס תחליף סוכרלכל מטרה TRUVIA © סטיביה (כ-116 קלוריות) שווה לכוס סוכר שלמה מבחינת רמת המתיקות (כ-800 קלוריות). תחליפי הסוכר של TRUVIA © סטיביה משחימים ומתנהגים באפייה ממש כמו סוכר.

 

רקע 

ישראל נמצאת במקום ה-1 במדינות ה- OCED בצריכת סוכר לנפש. כ-40% מהצרכנים צורכים ממתיקים כתחליפי סוכר. לצד המודעות הגוברת לאורח חיים בריא ומתוך הרצון שלא לוותר על הטעם המתוק, הצרכנים מחפשים מוצרים מופחתי קלוריות או מופחתי סוכר. חשוב לציין שלפי סקרי צרכנים שערכה חברת "גורי", 65% מהצרכנים היו רוצים לצרוך מוצרים מופחתי קלוריות.

 

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה בצריכת הסוכר ועקב כך עלייה בתחלואה ובבעיות של השמנת יתר גם בקרב ילדים ונוער. לראיה, משרד הבריאות הכריז על המלחמה בסוכר ובין היתר החל בסימון האדום על אריזות מזון. על אף הניסיונות של משרד הבריאות להפחתת הסוכר, זה דורש חינוך צרכנים איטי, שיטתי וארוך שלא בטוח שיישא פרי.

 

לצד הסוכר, יש כיום תחליפי סוכר, "ממתיקים מלאכותיים", שמנסים להוות אלטרנטיבה לסוכר אך להם מספר בעיות:
1. הם אינם טבעיים- יש בהם חומרים לא בריאים
2. אינם טעימים ורחוקים מהטעם של הסוכר
3. נמצאים במעט מוצרים, אין אלטרנטיבה למוצרים עתירי סוכר
4. תפישה נחותה – לאנשים חולים/סוכרתיים

לא רק הסוכר מטריד את הצרכני, גם הקלוריות. 65% מהצרכנים היו רוצים לצרוך מוצרים מופחתי קלוריות. יש כיום פתרונות חלקיים למוצרים עם פחות קלוריות או עם פחות סוכר.

 

אג'נדת המותג "TRU"

בפני חברת גורי עמד אתגר: פיתוח מותג שיציע מוצרים שמכילים משמעותית פחות או ללא סוכר ובנוסף לכך, גם יכילו פחות קלוריות.  TRUעומד באתגר ומביא בשורה לעולם המזון: מוצרים טעימים מרכיבים איכותיים עם הפחתה משמעותית בערך הקלורי ובכמות הסוכר שמתאימים לכל מי שרוצה לחיות באורח חיים מאוזן וליהנות מאוכל מתוק מבלי לשלם מחיר בריאותי כבד.  כל מוצרי TRU מכילים TRUVIA, ממתיק מן הצומח על בסיס סטיביה שהינו מותג בבעלות ענקית חומרי הגלם קרגיל  אותו גורי משווקת.

 

"TRU" הינו מותג חדש בעולם המזון עם ערך בריאותי מוסף שהושק בינו' 2023 ונמכר ברשתות השיווק. פורטפוליו המוצרים רחב ומתפרס על מגוון קטגוריות שהמשותף להן הוא רמות הסוכר הגבוהות, בהן: טבלאות שוקולד, ריבות / קונפיטורות, רטבי מזרח (צ'ילי מתוק, סויה) וסירופים מתוקים (מייפל וכד').

 

"TRU" – מותג המעניק מגוון פתרונות טעימים, אמינים ואיכותיים לכל מי שרוצה לחיות באיזון גם בנושא התזונה שלו, ליהנות מאוכל מתוק מבלי "לשלם" מחיר בריאותי ומצפוני כבד . "TRU" הוא המותג הראשון שמציע מוצרים גם עם פחות סוכר וגם עם פחות קלוריות!.

 

כל מוצרי המותג עומדים במספר תנאים:
1. הפחתה של לפחות 33% סוכר מהמוצרים המובילים בשוק (חלקם עם הפחתה של 80% וגם כאלו שכלל ללא סוכר).
2. הפחתה של לפחות 20% קלוריות מהמוצרים המובילים בשוק.
3. ללא פשרות בטעם אל מול "הדבר האמיתי" המכיל סוכר.
4. המוצרים יכילו טרוביה וממתיקים נוספים שאינם נחשבים ל"רעים".

 

"TRU" הוא פרי שיתוף הפעולה הראשון בעולם עם חברת "קרגיל", ענקית חומרי הגלם לתעשיית המזון ובעלת המותג "Truvia", מותג הממתיקים מס.1 בארה"ב כל מוצרי TRU מבוססים על ממתיק הטרוביה. הטרוביה משלב בין מיצוי עלי הסטיביה שלהם המתיקות וללא קלוריות לבין אריתריתול, ממתיק הקיים בפירות כמו ענבים ואגסים.

 

צילום: יח"צ "גורי"

 

בשנים האחרונות נוקטת חברת "גורי" במספר צעדים כחלק מהאסטרטגיה שלה לפנות לעולם ה-"WELLNESS" עם מוצרים בעלי ערך מוסף בריאותי. בין המהלכים של גורי בעולמות אלה ניתן למנות את השקת המותג "GFREE" – מותג  ללא גלוטן שנמצא כיום בכל רשתות השיווק וזוכה להצלחה מרובה. ובנוסף  גורי מייבאת ומשווקת את המותג המוביל בתחום הממתיקים בארה"ב, טרוביה. לאור הצלחת המותג טרוביה בישראל פותח המותג  "TRU" המבוסס על ממתיק "Truvia".

 

אודות חברת "גורי"

חברת "גורי" הינה מחברות השיווק וההפצה המובילות בישראל, עם היקף פעילות הנאמד בכ-300 מיליון ש"ח בשנה. החברה, שנוסדה בשנת 1972, מייבאת, משווקת, מוכרת ומפיצה מגוון רחב של מותגים ישראליים ובינלאומיים, המיוצרים על-ידי חברות מובילות בישראל, באירופה ובצפון-אמריקה.