כותרות אחרונות
Search

חברת א.ג.ת.ד מציגה: מהדורת הקיץ המוגבלת של בירה ביטבורגר לרגל יורו 2024

בירה "ביטבורגר" יורו 2024 – צילום: יח"צ א.ג.ת.ד

 

 

חברת א.ג.ת.ד מציגה לרגל יורו 2024 מהדורת קיץ מוגבלת של בירה "ביטבורגר". 

לרגל משחקי יורו 2024, חברת א.ג.ת.ד – מחברות ייבוא האלכוהול והיין המובילות בישראל – משווקת מהדורה מיוחדת של הבירה האהובה והמוכרת "ביטבורגר" – עם פחית מעוטרת בסמלי הערים המארחות את משחקי אליפות אירופה, התרבות והקולינריה הגרמנית.

 

תאגיד הבירה נוסד בשנת 1817 והינו התאגיד הפרטי הגדול ביותר בגרמניה. התאגיד בבעלות משפחתית ומנוהל כיום על-ידי הדור השביע במשפחה. למבשלה כושר ייצור של 7.4 מיליון הקטוליטר בשנה והיא הגיעה לישראל לפני כעשור כנותנת החסות הראשית של הבונדסליגה הגרמנית, שמשחקיה משודרים ברחבי העולם מדי שבוע וכן לקבוצות כדורגל נוספות מהליגה הראשונה בגרמניה.

 

כ-50% מסך הבירה הנמזגת בגרמניה הינה של תאגיד הבירה הוותיק והפופולרי "ביטבורגר", שהפך לשם נרדף לבירה איכותית ובעלת טעם ייחודי, באירופה ובעולם כולו. הבירות משווקת בכיותר מ-3,000 נקודות מכירה ברחבי העולם ומיוצאות לכ-60 מדינות בכל חמש היבשות. המסורת הקפדנית של תאגיד "ביטבורגר" ניכרת בכל שלב של תהליך הייצור, עד לעיצוב המוצר והתווית. הבירות מיוצרות על-פי מתכונים קפדניים מיוחדים של הרפובליקה הפדרלית של גרמניה, אשר מחייבים את היצרן לאיכות רכיבים איכותיים ביותר (מאלט, לתת, שמרים ומים) ובהתאם לחוק ייצור הבירה הגרמני, אשר נחקק בשנת 1516 ותקף עד לימינו אלה. בירות ביטבורגר מובילות את שוק הפרימיום בתחום בירות המזיגה (דראפט/חבית), ושומרות על גידול בתחום המכירות הבינלאומיות.

 

בירה "ביטבורגר" יורו 2024 – צילום: יח"צ א.ג.ת.ד

 

חברת א.ג.ת.ד נוסדה בשנת 1999 והיא ממוקמת בעצמה באזור התעשייה של כפר יונה. מעבר להיותה כוח משמעותי בתחום האלכוהול בישראל, א.ג.ת.ד, בבעלותם ובניהולם של יבגני ואלכס טורגובצקי, מייבאת מזון, יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל. החברה הינה אחת מהחברות המובילות בתחום יבוא האלכוהול בשוק הישראלי ולאחרונה הקימה חטיבת מזון חדשה המייבאת מוצרי מזון פרימיום ממגוון רחב של מותגים בינלאומיים.