כותרות אחרונות
Search

חברת "אומגה" המפעילה את מעבדות "Check2Fly" מתרחבת! – משיקה רשת מרפאות חיסונים למטיילים.

צילום: יח"צ "אומגה"

 
 
 
חברת "אומגה" המפעילה את מעבדות "Check2Fly" מתרחבת!
משיקה רשת מרפאות חיסונים למטיילים.
 
 
במרפאות החדשות יינתנו שירותי ייעוץ וכן חיסונים ייעודיים לנוסעים לחו"ל במחירים הזולים ביותר בישראל; בין החיסונים שיינתנו במרפאות: חיסונים כנגד צהבת A, דיפטריה, טטנוס וחיסונים נוספים.
 
 
הסניף הראשון של רשת המרפאות ייפתח היום (רביעי, 26.10.22) במרכז שוסטר בתל-אביב, ובהמשך ייפתחו סניפים נוספים ברחבי הארץ.
 
 
פרופ' סיגל סדצקי, לשעבר ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות והמדענית הראשית של חברת אומגה: "מרפאות החיסונים החדשות של "Check2Fly" יאפשרו לציבור הטסים לחו"ל ליהנות משירות חיסונים ליעדים מגוונים בסטנדרט המקצועי הגבוה ביותר.".
 
 
חברת "אומגה-Check2Fly" מתרחבת. אומגה המפעילה את מעבדות "Check2Fly", מודיעה היום (רביעי, 26.10.22) על התרחבות פעילותה והשקת רשת מרפאות חיסונים למטיילים, שתהיה חלק ממותג "Check2Fly" המוכר מתחום בדיקות הקורונה. 
 
 
במסגרת סניפי רשת מרפאות החיסונים למטיילים החדשה, יינתן ייעוץ רפואי מקצועי על ידי רופאים מומחים, שיתאימו את תכנית החיסונים עבור המטיילים לפי היעדים השונים, זאת לצד מתן החיסונים במרפאות עצמן, כל זאת במחירים הזולים ביותר בישראל. בין החיסונים שיינתנו במרפאות: חיסונים כנגד צהבת A, דיפטריה, טטנוס וחיסונים נוספים. 
 
 

צילום: יח"צ "אומגה"

 
 
 
הסניף הראשון של הרשת נפתח היום (26.10.22) במרכז שוסטר בתל-אביב, רחוב אבא אחימאיר 15, ובהמשך צפויים להיפתח סניפים נוספים ברחבי הארץ. באומגה מדגישים, כי יש להירשם מראש באתר החברה על מנת לקבל את הייעוץ ואת החיסונים, ולהגיע למרפאה עם פנקס חיסונים עדכני.
 
 
במקביל, תמשיך "Check2Fly" לספק שירות בדיקות קורונה (אנטיגן ו-PCR) בכל סניפי החברה ברחבי הארץ. 
 
 
פרופ' סיגל סדצקי, לשעבר ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות והמדענית הראשית של חברת אומגה אמרה: "הקפדנו על הקמת מרפאה שעומדת בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר, מתוך אמונה ששירות מקצועי מעולה הוא הנדבך ההכרחי והמרכזי בהצלחתו של כל מיזם רפואי. מרפאות החיסונים החדשות של "Check2Fly" יאפשרו לציבור הטסים לחו"ל ליהנות משירות חיסונים אמין ומקצועי."
 
 
לילי ננקין, מנכ"לית חברת אומגה: "אומגה צועדת היום צעד נוסף קדימה בהתפתחות של "Check2Fly", עם הקמתה של רשת המרפאות הייעודית לתחום חיסוני המטיילים. השילוב בין הניסיון הרב שצברנו בתחום בדיקות הקורונה ופענוחן, לבין הליווי המקצועי של הפרופ' סיגל סדצקי, מבטיח כי השירות שיינתן לציבור המטיילים יהיה ברמה הגבוהה ביותר. כתמיד, בחרנו לקבוע לשירות מחירים תחרותיים, בכדי להנגיש את השירות לכל הציבור, ממש כפי שאומגה הנגישה בשנתיים האחרונות את בדיקות הקורונה במחירים שוברי שוק"