כותרות אחרונות
Search

ועידת האסתטיקה והביוטי השנתית של חברת "לאונרדו" לשנת 2022.

צילום: רמי זרנגר

 

ועידת האסתטיקה והביוטי השנתית של חברת "לאונרדו" לשנת 2022.

לרגל הועידה השיקה חברת "לאונרדו"  דגם חדש מסדרת מכשירי "HYPER PULSE" והציגה מהירויות עבודה חסרות תקדים בטיפולי הסרת שיער 11-18 דק' לגוף מלא, 7 פולסים (HZ) עוצמתיים בשניה וכיסוי מרבי של שטחי עבודה.

הועידה התקיימה  באולם הכנסים גו'נה, במלון וורט בנתניה וכללה קבלת פנים – קוקטייל פארטי, הרצאות והדגמות, פאנל מומחים וארוחת ערב חגיגית.

 

רוני בר בעלים  ומנכ"ל חברת "לאונרדו"- צילום: רמי זרנגר

 

רוני בר , מנכ"ל ובעלי החברה בדברי הפתיחה אמר: "טיפולי גוף הפכו להיות צורך בקרב אנשים שחוו ירידות במשקל ונשים אחרי היריון ואנחנו כחברה שמובילה חדשנות באים לענות על הצורך ולתת פתרונות שלא מצריכים ניתוחים פולשניים". אחת המטרות  המרכזיות של החברה הוא להמשיך לספק לקוסמטיקאיות שילובים יצירתיים של טכנולוגיות מתקדמות עם תכשירים  איכותיים, כל זאת כדי להגיע לתוצאות מקסימליות, לדוגמה: טיפול באמצעות "כלורופיל" בשילוב עם "פוטותרפיה" בבעיית אקנה פעיל, מעניקים תוצאה פשוט פנומנלית. או שימוש בתכשיר ג'ל התפחה לעבודה בטכנולוגיית RF פרקשיונל".

 

צילום: רמי זרנגר

 

ביום ראשון,  11.9.22, החל מהשעה 17.00 התקבצו באולם הכנסים גו'נה, במלון וורט בנתניה מאות קוסמטיקאית מכל רחבי הארץ כדי להשתתף בועידה השנתית של חברת הקוסמטיקה "לאונרדו". כבר בכניסה לאולם חיכתה לבאות קבלת פנים מחממת לב עם אוכל ושתיה כיד המלך ותצוגה של מכשירים קוסמטיים מהשורה הראשונה.

 

איריס בר בעלת חברת ליאונרדו -צילום: רמי זרנגר

 

בהמשך נכנסו הקוסמטיקאיות הרבות לאולם חדר האוכל של המלון וזכו להרצאות והדגמות מרתקות ופאנל מומחים. בתום החלק הזה של הועידה, הוזמנו כולם לארוחת ערב מפנקת. וארוחת ערב חגיגית.

 

פנל בהנחיית איריס בר – צילום: רמי זרנגר

 

חברת לאונרדו מובילה חדשנות בתחום טיפולי הגוף ושמה דגש כחברה ישראלית, לראשונה בעולם , על טכנולוגיה לטיפולי מרקם עור הגוף.

 

צילום: רמי זרנגר

 

הטכנולוגיה הייחודית בעלת הפטנט, שהוצגה בועידה השנתית, המבוססת על קרן אור, ממחישה את החדשנות, היעילות והבטיחות בטיפולים אסתטיים מתקדמים, לא פולשניים על מרקם עור הגוף.

 

הדגמה חיה של טיפול קוסמטי – צילום: רמי זרנגר

 

הטכנולוגיה המתקדמת של "לאונרדו" המותאמת לרופאים וקוסמטיקאיות, מעניקה ומציעה פתרונות אסתטיים מתקדמים לכל אחת ואחד, לכל גוון עור ולכל הגילאים.

 

ד״ר גיא נחמני הרצאה על פעולות טיפול אסתטיות בלתי פולשניות – צילום: רמי זרנגר

דוקטור קרן אור חן מרצה בפני באות האירוע – צילום: רמי זרנגר

 

חברת "לאונרדו" משווקת סדרת מכשירים מתקדמים טכנולוגית להסרת שיער וטיפולי עור לפנים ולמרקם הגוף,  המכשירים הם בטכנולוגיית פטנט מיוחדת שמיטב הקוסמטיקאיות והרופאים בארץ ובעולם בחרו לעבוד איתם.

 

רוני בר ורעייתו איריס מכריזים על הזוכים בהגרלה הגדולה – צילום: רמי זרנגר

צילום: רמי זרנגר

רוני בר, יעל גולדמן מנחת האירוע ופרזנטורית של חברת "לאונרדו",איריס בר צילום: רמי זרנגר

מימין: גולן נהרדעא איש יחסי הציבור, איריס בר  Gaëlle Verspeelt קריותרפיה עם Accurett לטיפול בפיגמנטציה – צילום: רמי זרנגר

גליה תורן וגולן נהרדעא – צילום: רמי זרנגר

איריס בר בעלת חברת "לאונרדו" יחד עם מאיה נוטקוביץ יועצת תדמית – צילום: רמי זרנגר