כותרות אחרונות
Search

השקת פיג'ו 3008 החדש בישראל.פיג'ו 3008 הדור השלישי החדש מושק בישראל.

צילום: רונן טופלברג

 

השקת פיג'ו 3008 החדש בישראל.

מושך, מרגש ואלגנטי: פיג'ו 3008 החדש מושק בישראל בדורו השלישי לאחר שעבר טרנספורמציה מלאה. הדור החדש משלב עיצוב מרשים, תא נוסעים מרגש ויוקרתי, טכנולוגיה מתקדמת ומערכות הינע חשמליות והיברידיות מתונות אשר יציבו אותו בפסגת ההיצע בקטגוריה.

* לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל החלה לשווק את ה-3008 החדש.

* פיג'ו 3008 החדש הוא הדגם הראשון של סטלנטיס אשר מבוסס על פלטפורמת ה'סטלה-מדיום' החדשה אשר מאפשרת לו להכיל יחידות הנעה חשמליות והיברידיות מתונות בהתאמה מושלמת.

* בשלב ראשון ישווק בגרסה חשמלית מלאה הכוללת סוללה בקיבולת של 73 קוט"ש ומנוע חשמלי בהספק של 210 כ"ס ויחד יעניקו טווח נסיעה לפי תקן WLTP של 499 ק"מ.

 

צילום: רונן טופלברג

 

 

* בגרסתו ההיברידית המתונה, ה-3008 מצויד במנוע בנזין חדש לגמרי בנפח 1.2 ליטר מוגדש אשר מפיק 136 כ"ס ו-23.45 קג"מ בשידוך למנוע חשמלי המספק 22 כ"ס ומומנט של 5.2 קג"מ וסוללה בקיבולת 0.89 קוט"ש (48 וולט) ולתיבה אוטומטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים. שילוב זה מניב צריכת דלק ממוצעת של 5.6-5.5 ליטר ל-100 ק"מ (בהתאם לרמת האבזור).

* הדור השני לפיג'ו 3008 היה לאחד הדגמים החשובים והמובילים בפיג'ו. מאז הושק באוקטובר 2016 צבר 1,320,000 מכירות מסביב לעולם, מהן 20,710 בישראל.

* פיג'ו 3008 החדש יוצע בישראל בשתי רמות אבזור – ALLURE ו-GT בגרסתו ההיברידית המתונה ואילו ברמת האבזור GT הגבוהה בגרסתו החשמלית.

* דני שביט, מנכ"ל לובינסקי: "ההשקה של הדור החדש של פיג'ו 3008 היא צעד חשוב ביותר בהתפתחות מותג פיג'ו, בוודאי שבישראל. בדורו הקודם, ה-3008 היה למוביל הקטגוריה וייצג את קפיצת המדרגה של מותג פיג'ו בישראל. הדור החדש צפוי להעצים את ההתפתחות ועוד בטרם השקנו את הרכב, נצברו מאות הזמנות חדשות".

* מחיר: החל מ-186,990 ש"ח.

 

צילום: רונן טופלברג

 

ראשון לציון.
קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, משיקה את פיג'ו 3008 החדש. ה-SUV המוביל והמבוקש ביותר של פיג'ו בארץ ובעולם, מגיע כעת בדורו השלישי שלא רק התחדש בכל היבט, אלא מבטיח להצעיד את המותג קדימה ולהעניק לרוכשיו חוויה חדשה לגמרי.

הדור השלישי קיבל עיצוב חיצוני מרשים ומושך במיוחד, עם חזית עוצמתית, פרופיל גבוה וחלק אחורי אלכסוני המייצר דרמה עיצובית ונוכחות עוצמתית. תא הנוסעים מעצים את פילוסופיית ה-i-Cockpit עם תכנון חכם במיוחד ופיסול מתקדם ובו לוח מחוונים פנורמי משולב עם מסך המולטימדיה הנפרש על פני חלק משמעותי בדשבורד וגודלו 21 אינץ' (תלוי רמת גימור) רווחתם של כל יושבי הרכב זכתה לתשומת לב מלאה, עם מושבים חובקים ונעימים במיוחד ושלל אביזרים, שקעים ותאי אחסון לכל שימוש. בכל הנוגע למערכות ההינע, פיג'ו 3008 החדש המבוסס על פלטפורמת 'סטלה-מדיום' יחל את דרכו בישראל עם שתי יחידות הנעה מתקדמות – חשמלית מלאה והיברידית מתונה, אשר מאפשרות ללקוחותיו, לבחור את יחידת ההנעה המתאימה לצורכיהם.

 

צילום: רונן טופלברג

קונספט שמגדיר מחדש את ה'פאסטבאק SUV:
פיג'ו 3008 החדש מצעיד את המותג לעידן חדש של עיצוב וטכנולוגיה ובסיסו, הריגוש והמשיכה בשירות היעילות. ה-3008 החדש נראה אלגנטי ובולט והוא ממחיש את רמת התעוזה שמפגינה פיג'ו בדור הדגמים החדש. האבולוציה שעבר דגם זה בדורו השלישי, מאפשרת לכל אחד לזהות מיד שלא רק שמדובר בפיג'ו, אלא באח החדש למשפחת ה-3008. התכנון המחודש של המעטפת, לרבות הארכת הקו האחורי באלכסון חדש, מאפשרת ל-SUV הזה להשיג אווירודינמיות מצוינת (0.28 CD) אשר מועילה מאוד לצריכת האנרגיה והדלק של דגם זה. מידותיו קומפקטיות – 454 ס"מ לאורך (תוספת של 8.8 ס"מ), 189 ס"מ לרוחב (תוספת של 4.9 ס"מ), 164 ס"מ לגובה (תוספת של 4.2 ס"מ), 274 ס"מ בבסיס הגלגלים (תוספת של 6.5 ס"מ), אך הודות לתכנון חכם מוקסם מרחב המחיה בתא הנוסעים והוא גדול יותר מהדור היוצא.

 

צילום: רונן טופלברג

תופרי האריה המזוהים כל כך עם דגמי פיג'ו מגיעים גם אל ה-3008 החדש, אך הגריל ויחידות התאורה התחדשו לגמרי – הן דקות, חדות, עוטפות אל כל חזית הרכב ומעניקות אישיות מודרנית וייחודית. כל גרסאות ה-3008 מצוידות ביחידות תאורת LED, כאשר רמת אבזור GT מצוידת בפנסי ה-LED Pixel אקטיביות אשר מתאימות את אלומת האור לתנאי הנסיעה, לשמירת שטח הארה אופטימלי בכל דרך ללא סנוור כלי הרכב הנמצאים מלפנים.

השינוי המובחן ביותר בדור השלישי של ה-3008, הוא כמובן עיצוב ה'פאסטבק' בחלקו האחורי של הרכב. פיג'ו בחרו לפסל מחדש את חלקו האחורי של דגם זה כדי להעניק לו נראות קלה, מודרנית ודינמית יותר לצד אווירודינמיות משופרת, וזו מועצמת על ידי הספוילר הצף בחלקה העליון של השמשה האחורית. במבט מהפרופיל, קל להבחין הצללית החדשה והזורמת של ה-3008, ובמבט מקרוב, ניתן להבחין בהסתרה מושלמת של חיבורי הדלתות וגומיות האטימה, מה שלא רק משפר את האווירודינמיות, אלא גם את בידוד הרעשים בתא הנוסעים על ידי הפחתת רעשי הרוח. פיג'ו בחרו "לנקות" עוד את מראה דגם זה, על ידי הסרת כל חלקי הכרום, מה שתרם למראה הרמוני וחלק.

 

צילום: רונן טופלברג

תא נוסעים איכותי ומתקדם טכנולוגית
תא הנוסעים של ה-3008 החדש הוא ללא ספק מוקד המשיכה העיקרי של דגם זה. זו האבולוציה השלישית של פילוסופיית ה-i-Cockpit ובה קפיצת מדרגה של ממש בתכנון כל סביבת המחיה ברכב. החל מהפיסול הכללי שיוצר הפרדה ברורה בין היושבים מלפנים כשבניהם מחיצה רחבה ועליה משענות יד, מתגי התפעול ושלל תאי אחסון, המשך במושבים שלא רק נראים מצוין, אלא גם נוחים ביותר לישיבה (מושבים ארגונומיים AGR) וכלה באופן שבו מעוצב הדשבורד עם מסך פנורמי שגודלו 21 אינץ' ותאורת האווירה הפנימית המקורית אשר מקיפה את תא הנוסעים כולו ומעשירה את האווירה, בשמונה גוונים לבחירה.

 

צילום: רונן טופלברג

תא הנוסעים מקרין איכות ויוקרה הודות לשימוש בחומרים איכותיים מאוד וההקפדה בגימור והירידה לפרטים משדרגת מאוד את תחושת החוסן שבו. את תשומת הלב תופס מיד לוח המחוונים הפנורמי, אשר צף על חלק משמעותי מרוחבו של הדשבורד כולו. במסך זה מוקרנים לא רק נתוני הנהיגה החשובים לתפעול הרכב, אלא גם ממשקי המולטימדיה (i-Connect Advanced) ושאר מערכות הרכב. כדי להעצים את השימושיות, מתחת למסך זה ישנו מסך תפעול נוסף (Virtual i-Toggels) ובו ניתן להגדיר 6 קיצורי דרך לטובת תפעול מהיר וקל של כל אחת ממערכות הרכב בהתאם להעדפות הנהג. חשוב להדגיש כי כל מערכות הרכב מופעלות בעברית מלאה.
מיקומו של המסך הפנורמי, המושב, ההגה והדוושות, מאפשרים לנהג\ת להגיע לתנוחת נהיגה מושלמת, גבוהה ונוחה, גם הודות לתפעול החשמלי של מושב הנהג\ת, עם זיכרונות (בהתאם לרמת האבזור). בסיס גלגלים של 274 ס"מ ותכנון חכם, מאפשרים מרחב מחיה גדול לכל יושבי הרכב, גם במושב האחורי, שם מוצעים גם פתחי מיזוג ושקעי טעינה (USB ו-USB-C). גג ה'פאסטבק' אינו פוגע במרחב הראש ליושבים מאחור, שכן זה משתפל מטה אחרי קו המושבים. מתחתיו ישנו תא מטען גדול ושימושי בנפח 520 ליטר עם פתיחה חשמלית באמצעות הרגל או מתג (ברמת אבזור GT). שם ניתן למצוא גם נקודות עיגון, רצפה כפולה, שקע טעינה 12V, תאורה ועוד…

 

צילום: רונן טופלברג

 

מערכת הינע חשמלית או היברידית מתונה מתקדמת
פיג'ו 3008 החדש יחל את דרכו בישראל בשתי גרסאות הינע – חשמלית מלאה וגרסת בנזין היברידית מתונה. הראשונה, חשמלית מלאה, מצוידת בסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 73 קוט"ש ומנוע חשמלי בהספק של 210 כ"ס. יחד הם מספקים טווח נסיעה בין טעינות של 499 ק"מ לפי תקן WLTP וכן 8.8 שניות להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 170 קמ"ש. טעינת הסוללה יכולה להתבצע עד הספק של 160 קוט"ש, כך שטעינת הרכב מ-20 ל-80 אחוז תארך כ-30 דקות בלבד.

הגרסה ההיברידית המתונה מצוידת במנוע בנזין חדש בנפח 1.2 ליטר מוגדש טורבו אשר מפיק 136 כ"ס ב-5,500 סל"ד וכן 23.45 קג"מ ב-17,750 סל"ד ומשודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים. המנוע החשמלי מספק מצדו סיוע בהספק של 22 כ"ס ו-5.2 קג"מ ויחד הם מאפשרים זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 10.2 שניות, להעפיל למהירות מרבית של 210 קמ"ש ולהציג צריכת דלק משולבת של 5.5-5.6 ליטר ל-100 ק"מ (בהתאם לרמת האבזור).

שתי גרסאות אלה מציעות גם שלושה מצבי נהיגה לבחירה, אשר משפיעים על תפוקת הכוח, הביצועים, החיסכון באנרגיה ועוד – מצב חסכוני (ECO), מצב רגיל (NORMAL) וספורט (SPORT). כמו כן, ישנם שלושה מצבי אחזור אנרגיה (רגנרציה) בהאטה ובלימה כאשר המעבר בין המצבים מתבצע על ידי מנופים מאחורי ההגה.

 

צילום: רונן טופלברג

אבזור ובטיחות
פיג'ו 3008 החדש מוצע בישראל בגרסה ההיברידית המתונה בשתי רמות אבזור – ALLURE ו-GT ובגרסה החשמלית ברמת אבזור יחידה, GT.

כבר ברמת ה-ALLURE מוצע אבזור נוחות רב כמו 3 מצבי נהיגה, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, מצלמת חניה 360 מעלות הכוללת מבט על וירטואלי, חיישני גשם, תאורה ומרחב מסביב לרכב, כניסה והתנעה ללא מפתח, תא אחסון מקורר בין המושבים, מושבים בריפוד משולב דמוי עור ובד, חישוקי 19 אינץ' ועוד…

רמת ה-GT מוסיפה תפעול חשמלי למושב הנהג עם זיכרונות, מושב נוסע חשמלי, כוונון רוחב חשמלי לתמיכה הצידית מושבי AGR עם פונקציית עיסוי ב-8 מצבים ו-3 רמות עצמה, חימום ואוורור במושבים בעצמה משתנה, פתיחה חשמלית לתא המטען כולל חיישן הפעלה עם הרגל, פנסי LED PIXEL אדפטיביים, ריפודי עור Nappa, חישוקי 19 לגרסת ה-MHEV ו-20 אינץ' לגרסה החשמלית, גג שמש פנורמי, תאורת אווירה, גג שחור ועוד…

 

צילום: רונן טופלברג

 

 

רשימת ציוד הבטיחות כולל (רמת אבזור ALLURE):
* מערכת התרעת ערנות נהג,
* מערכת התרעה לסטייה מנתיב הנסיעה,
* מערכת התרעה לניטור המרחק מלפנים,
* זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי המהירות בבקרת השיוט,
* זיהוי תמרורים מורחב,
* התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות,
* התרעת תנועה חוצה מאחור,
* התרעת הימצאות כלי רכב בעת פתיחת דלתות הרכב,
* מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך,
* מערכת בלימת חירום אקטיבית,
* מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה כולל תיקוני היגוי,
* בקרת שיוט ומגביל מהירות, כולל עצירה וחזרה לתנועה,
* התרעה ובלימה בזיהוי רכב דו-גלגלי.

רמת האבזור GT מוסיפה לרשימת מערכות בטיחות אלה גם מערכת שמירת מיקום בנתיב בזמן השימוש בבקרת השיוט האדפטיבית ותאורת פיקסל לד אקטיבית בחזית.

 

צילום: רונן טופלברג

 

שירות ואחריות
פיג'ו 3008 החדש מגיע עם אחריות מלאה ל-3 שנים או 100,000 ק"מ לרכב וכן 8 שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה, המוקדם מבניהם. הגרסה החשמלית מציעה מרווח טיפולים של 25,000 ק"מ או שנה וההיברידית המתונה מציעה מרווח טיפולים של 15,000 ק"מ או שנה, המוקדם מבניהם.

 

מחירים:
* פיג'ו 3008 MHEV ברמת ALLURE: 186,990 ש"ח.
* פיג'ו 3008 MHEV ברמת GT: 206,990 ש"ח.
* פיג'ו 3008 BEV ברמת GT: 258,990 ש"ח.