כותרות אחרונות
Search

הנהלת חב' קליל מכרמיאל פרגנה לעובדי החברה ולקבוצת פנסיונרים של החברה בסוף שבוע מפנק באילת

בתמונה מימין: צורי דבוש יו"ר חב' קליל, פרדי אבוקרט מנכ"ל חב' קליל – צילום: יח"צ קליל

 

הנהלת חב' קליל מכרמיאל פרגנה לעובדי החברה ולקבוצת פנסיונרים של החברה בסוף שבוע מפנק באילת.

בעקבות צמיחה דו-ספרתית בהכנסות החברה ועלייה ברווחים, הוחלט לפרגן לעובדי החברה ולרבוצת פנסיונרים.

נתונים: ההכנסות ב-2021 צמחו ב-14.1% ל-413.7 מיליון שקל;  הרווח הנקי בתקופה עלה ל-50.8 מיליון שקל.

 

צורי דבוש יו"ר קליל ופרדי אבוקרט מנכ"ל קליל אירחו את עובדי המפעל מכרמיאל וקבוצת פנסיונרים של החברה לסוף שבוע מפנק באילת באווירה שמחה עם צוות בידור הופעות לילדים ולכל המשפחה פעילות ימית הקרנות סרטים מסיבות ריקוד ומופע סטנדאפ של שלומי קוריאט.

 

קליל תעשיות סיכמה את שנת 2021 עם צמיחה דו-ספרתית בהכנסות ועלייה ברווחים: ההכנסות ב-2021 צמחו ב-14.1% ל-413.7 מיליון שקל; הרווח הנקי בתקופה עלה ל-50.8 מיליון שקל.

 

הרווח הגולמי בשנת 2021 הסתכם ב-108.9 מיליון שקל, בהשוואה ל-114.0 מיליון שקל בשנת 2020.  

גם ההכנסות ברבעון 4 צמחו ב-17.3% ל-122.9 מיליון שקל;

הרווח הנקי ברבעון צמח ל-13.9 מיליון שקל.

 

בתמונה מימין: צורי דבוש יו"ר חב' קליל, הסטנדאפיסט שלומי קוריאט , פרדי אבוקרט מנכ"ל חב' קליל – צילום: יח"צ קליל

 

צורי דבוש, יו"ר קליל: "לאחר שנתיים ממינוי פרדי אבוקרט למנכ"ל, קליל חזרה לצמוח בסגמנטים אסטרטגיים. צמחה בסגמנט הפרופילים הממותגים וביצעה רכישה ראשונה מזה 25 שנה של חברת פתח חלון ודלת שמשלימה את קו המוצרים ללקוחות סופר פרמיום. וזאת במקביל להתמודדות עם הסביבה העסקית המאתגרת, שהושפעה ממספר משברים גלובליים, החל ממשבר הקורונה, ועובר במשבר העולמי בשרשרת האספקה ובתחומי האנרגיה והמתכות. התוצאות העסקיות של שנת 2021 ממחישות את חוקותיה של קליל ואת יכולותיה של החברה להמשיך בהתרחבותה העסקית גם בתקופות מאתגרות יותר. אנו פועלים להמשיך ולחזק את המותג שלנו ולמצבו כמוביל בשוק הישראלי, וזאת תוך יישום שורה של מהלכים, שיקרבו את החברה אל הצרכן, וישפרו את חווית הקניה, לרבות דיגיטציה של תהליכי המכירה והשירות והרחבת מגוון המוצרים שאנו מציעים לו. קליל ממשיכה במקביל לבחון רכישות ומיזוגים התואמים את אסטרטגיית הצמיחה שלה לשנים הבאות".

 

בתמונה מימין: צורי דבוש יו"ר חב' קליל, פרדי אבוקרט מנכ"ל חב' קליל – צילום: יח"צ קליל

 

פרדי אבוקרט, מנכ"ל קליל: "אנו מסכמים את שנת 2021 עם צמיחה דו ספרתית וגידול ברווח הנקי, וזאת על אף עלייה חדה במיוחד שנרשמה במחירי חומרי הגלם. כמו כן, על רקע התנודתיות הגבוהה בשווקים, באו לידי ביטוי יכולותיה הגבוהות של קליל ונסיונה הרב בניהול מערכי הייצור והמלאי שלה, במהלך השנה. אנו ממשיכים ליישם את האסטרגיה העסקית שגיבשנו אשתקד והבאתה לידי ביטוי בהגדלת הפרופילים הממותגים של קליל בשיעור של כ-40%, גידול כמותי בשיעור של כ-60% במכירת סדרת הדגל שלנו "באוהאוס" וכן התחלנו במכירות ראשוניות של מוצר ה'מולטי בוקס' החדשני שלנו בתחום התריסים. בימים אלה התחלנו גם בתהליך הקמת המצבעה בכרמיאל, שיושלם בקיץ הקרוב ויביא לשיפור נוסף בעצמאות התפעולית של קליל. אנו נמשיך בהטמעת האסטרטגיה, כאשר לנגד עינינו הרחבת שוקי היעד שלנו, הגדלה וייעול מערכי הייצור שלנו וחיזוק המותג מול הלקוחות".