כותרות אחרונות
Search

המזרון הנכון למשקל עודף – באדיבות: אליקו שטרקר הבעלים של "סיאסטה".

סיאסטה – צילום: יח"צ "סיסטה"

 

המזרון הנכון למשקל עודף.

איזה מזרון מתאים לאנשים עם משקל עודף?

מה עושים כשאחד מבני הזוג הוא כבד והשני לא?

האם יש מזרון שיתאים לשניהם?

לשם כך פנינו אל המומחה בתחום, אליקו שטרקר בעל ידע וניסיון רב שנים בעולם המזרונים והבעלים של רשת "סיאסטה" המציגה פתרונות לרוב הבעיות, בכל הקשור למזרונים, כדי להתאים באופן מדויק מזרון לצרכיו של הלקוח, כדאי להבין מאילו חומרים מייצרים מזרון. כולל שינוע המזרון הביתה בקלות ללא הובלה או מנופים לקומות העליונות.

 

 

סיאסטה – צילום: יח"צ "סיסטה"

כל המזרונים עשויים משני חומרים עיקריים: מספוג משולב "לטקס LATEX שהוא גומי טבעי רב שכבתי סטטי, קשה במיוחד שאינו משנה את צורתו, והנותן 60% תמיכה לגוף. לכן הוא מעולה לאנשים עם משקל עודף. ב"סיאסטה" תמצאו את דגם ה"אקספלורר" שהוא המזרון הקשה ביותר, עם הספוג משולב ב"ויסקו" נוקשה כך שלמשקל לא תהיה השפעה על צורת המזרון לאורך זמן.

 

 

החומר השני הוא הויסקו VISCO חומר אלסטי שפותח בנאס"א, עובד על חום הגוף ולפיו בונה את התמיכה לגוף, לצוואר, לגב תחתון והשכמות. ככל שיש יותר ויסקו במזרון, התמיכה לאזורי הגוף גדולה יותר, ולכן דגם "נפולי", עשוי משתי שכבות ספוג, ומעל 6 ס"מ של חומר ה"ויסקו" שנותן תמיכה מושלמת לגוף.

 

בקולקציה של "סיאסטה" מגוון רחב של מזרונים העונים על צרכים שונים של כל אחד.

 

מה עושים כשאחד מבני הזוג סובל מעודף משקל והשני מבעיות גב? מי מוותר?

 

סיאסטה – צילום: יח"צ "סיסטה"

 

אליקו שטרקר הבעלים של "סיאסטה": "לא צריך לוותר, ב"סיאסטה" מייצרים מזרונים שהם חצי חצי. חצי מזרון מספוג משולב ב"ויסקו" נוקשה, מזרון קשה במיוחד לבעלי משקל עודף, והחצי השני מ"ויסקו" להקלה בבעיות גב. כל אחד ישן בצד שמתאים לו. ומה עושים כשרוצים להפוך את המזרון? אין בעיה, הופכים את המזרון לגובה, הופכים בין הרגליים לראש וכך כל אחד נשאר בחצי שמתאים לו.

 

אליקו שטרקר, בעל המותג "סיאסטה" – צילןם: אבי בר

 

ויש עוד משהו חשוב – המזרונים של "סיאסטה" מגיעים מהמפעל באיטליה כשהם ארוזים בשרוול ניילון אטום ועם וואקום, כך המזרון נשאר נקי וחדש עד שהוא מגיע לחדר השינה שלכם, ובעיקר, הוא הופך קל ונגיש לנשיאה, ונכנס לכל אוטו. חסל סדר הובלות, מנופים וגגונים.

 

המזרונים מיוצרים במפעלי Gold Flex  בנפולי הקונצרן ה-3 בגודלו באיטליה לייצור מזרונים, ואת הבדים האיכותיים, במפעל בפירנצה. המזרונים מאושרים מכון התקנים הישראלי ובעל תקן אירופאי , עם 10 שנות אחריות.

 

סיאסטה, ראשון לציון, רחוב גינצבורג 3, קומה 1

שעות פתיחה: ראשון -חמישי 10:00-20:00, ששי 10:00-14:00

טלפון: 072-3713939, 050-9611228, 052-6766070