כותרות אחרונות
Search

הלבשה תחתונה של מותג-העל "KENNETH COLE NEW YORK", עכשיו ב-"MASHBIR".

צילום: אבי בר

 

הלבשה תחתונה של מותג-העל "KENNETH COLE  NEW YORK", עכשיו  ב-"MASHBIR".

"שילובו של מותג העל "קנת קול ניו יורק" KENNETH COLE  NEW YORK, ב-MASHBIR הוא צעד נוסף בשינוי המרענן שעובר על הרשת" אומרת סיגל כהן מנהלת השיווק של הרשת, "ונדבך נוסף בדרך להיות הרשת המובילה בתחום ה-"לייפסטייל".

 

צילום: אבי בר

 

"קנת קול ניו יורק" הוא מותג-על בינלאומי מוביל עם מאות חנויות בעולם. הקולקציות כוללות ביגוד לנשים גברים וילדים, מוצרי אופנה והנעלה, הלבשה תחתונה, ומנעד רחב של אבזרים. קולקציות איכותיות, קלאסיות ואלגנטיות בשילוב טרנדיים, קוליים ומגניבים.

 

קולקציית הלבשה תחתונה לחורף 2021/22.

הקולקציה מותאמת לחורף הישראלי ומאופיינת באלגנטיות וניקיון עיצובי. קו נקי ומדויק שמתאים לנשים שמחפשות פריטים אופנתיים ויוקרתיים יותר, שהם פרטי חובה בכל מלתחה.

 

צילום: אבי בר

 

הקולקציה מתחלקת לתת קטגוריות:

קטגוריית הלנג'רי המתאפיינת בצבעוניות של שחור, אייבורי, וצבע גוף, ובצבעי פסטל של וורוד ופודרה. חזיות טי קלאסיות, חזיות עם נגיעות תחרה, חזיות בייסיק מבדי מיקרופייבר המעולות במיוחד מתחת לחולצת טי לבנה, חזיית "ספייסר" מבד ריפוד קליל המאפשרת התאמה לכל מידת חזה וצורה ועדיין מרימה ושומרת על חזה זקור, חזייה סקסית עם פתיחת אבזם קדמית ותחרה עדינה בגב החזייה, ולבסוף חזיית "סימלס" ללא תפרים וללא ברזלים.

 

קטגורית ברלטים וגוזיות שהפכו לפריט לבוש לגיטימי במיוחד כשהוא מבצבץ מתחת לבגדים. גזרות המתאימות גם לחזה גדול, גוזיות מבד מיקרופייבר בשילובי גומי, בגזרת משולשים בשילובי תחרה וגומי, וקבוצת ה'אולאובר תחרה' עם חגורה רחבה וגומי לוגו מתחת לחזה.

 

צילום: אבי בר

 

טרנד ה-well being ואופנת הספורט, הלבשה תחתונה קלילה וספורטיבית, נטולת ברזלים בטכנולוגיות ה"אל תפר", עם קאפים נשלפים וכתפיות מתכווננות, שנותן מענה לחדר הכושר ואף מחוצה לו.

 

בנוסף קולקציות הלבשת שינה ופנאי במבחר דגמים ובדים.

 

קולקציית ההלבשה התחתונה של "קנת קול" היא אלגנטית ומעודנת, סקסית ונחשקת, בדיוק הפריטים שכל אישה חייבת בארון הבגדים שלה.  למי שרוצה את האיכותי והטוב ביותר, במחירים הוגנים. שיק בר-השגה.

 

ניתן להשיג בסניפי רשת ה"-MASHBIR בכל רחבי הארץ .

 ובאתר האונליין https://365mashbir.co.il/