צילום: pexels.com
הטכנולוגיות החדשות בעולם המרכזיות: מה העתיד מציע?
ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה ממשיכה לעצב מחדש את עולם המרכזיות ולהציג פיתוחים חדשים. בעוד אנו נושאים את עינינו אל העתיד ישנן מספר טכנולוגיות אשר בולטות יותר מאחרות בשל הפוטנציאל הגלום בהם. טכנולוגיות כגון טכנולוגיית ענן, אינטליגנציה מלאכותית ואינטגרציות עם מערכות CRM, הן בין הטכנולוגיות הבולטות ביותר שישנן כיום בעולם המרכזיות. החידושים הללו ללא ספק יחוללו שינוי באופן בו עסקים פועלים וכיצד הם מתקשרים עם לקוחותיהם. במאמר זה נחקור כיצד הטכנולוגיות החדשות הללו משפיעות על העתיד של עולם המרכזיות.
התוכן בשיתוף עם פרטנר תקשורת בע"מ
מרכזיה בענן
טכנולוגיית הענן הביאה לשינויים חיוביים רבים בעולם המרכזיות, שכן היא מאפשרת גמישות, התאמה אישית ויצירה של פתרונות אטרקטיביים כלכלית. בעבר, מרכזיות לעסקים דרשו שימוש בציוד פיזי רב, אשר דרש גם תחזוקה רבה. כיום, עסקים יכולים ליהנות משימוש במרכזיות מתקדמות מבוססות ענן, מבלי שיהיה הצורך לשלב בבית העסק ציוד פיזי כבד ומסורבל.
המערכות מבוססות הענן מאפשרות לעסקים לבצע התאמה שוטפת ודינמית של תכונות המרכזיות, לפי צרכי העסק. במידה והעסק גדל או במקרים בהם קהל הלקוחות משתנה או כוח העבודה, ניתן להוסיף ולהסיר איכויות מהמרכזייה כדי לתת מענה לצרכים המשתנים של העסק.
כמו כן, בזכות העובדה שאין צורך עוד לתחזק ציוד יקר וכבד בבית העסק עצמו, יכולים עסקים כעת ליהנות מפתרונות מרכזיה בעלות משתלמת במיוחד. כל שינוי או עדכון במערכת המרכזייה יכול להיעשות במהירות ובעלות נמוכה הרבה יותר מאשר החלפה ועדכון של ציוד פיזי.
חשוב לציין כי מרכזיה בענן היא גם נגישה הרבה יותר עבור העובדים, שכן יש באפשרותם להתחבר למערכת מכל מקום, כל עוד יש להם גישה לחיבור לאינטרנט. בעידן בו עבודה מרחוק היא מקובלת יותר מאי פעם, ישנו יתרון משמעותי לעובדה שהמרכזייה נגישה מכל מקום ובכל זמן.
אינטליגנציה מלאכותית
האינטליגנציה המלאכותית גם היא מביאה להופעה של חידושים רבים בתחום המרכזיות לעסקים, במיוחד כאשר מדובר בשיפור איכות שירות הלקוחות וייעול של תפעול השירות. חידושים בתחום האינטליגנציה המלאכותית בעולם המרכזיות לעסקים יכולים להיות למשל עוזרים וירטואליים או מענה בצ'אט באמצעות בוט. הכלים הללו מאפשרים להוריד עומס רב מהעובדים באמצעות נתינת מענה אוטומטי לשאלות נפוצות או נושאים פופולריים. כך, יכולים העובדים להשקיע את מרצם בטיפול בלקוחות הדורשים תשומת לב רבה יותר או כאלה הזקוקים לסיוע בנושאים יותר מורכבים.
האינטליגנציה המלאכותית יכולה גם לסייע עם תיעוד ורישום של השיחה עצמה ובכך לחסוך לנותני השירות זמן על תיעוד כל שיחה ושיחה. בחברות בהן ישנו מאגר לקוחות גדול וישנו צורך בניהול קפדני במיוחד של רישום השיחות, האינטליגנציה המלאכותית יכולה לחסוך זמן רב. גם עבור חברות יותר קטנות כלי זה יכול להיות משמעותי, שכן ניהול לקוחות יעיל מבטיח שביעות רצון גדולה יותר ואף התייעלות כלכלית.
אינטגרציות עם מערכות CRM
האינטגרציה של המרכזיות עם מערכות ה-CRM או המערכות לניהול לקוחות, יוצרת אופק חדש לעסקים. אינטגרציה זו מאפשרת לאחד את המידע בין המערכות, כך שהשיחות עם הלקוחות בכל פלטפורמה שהיא נרשמות ומתועדות בכל מערכת, מבלי להשקיע מאמץ רב.
כמו כן, האינטגרציה מאפשרת לחברות לקבל תובנות ברורות יותר אודות הלקוחות והניהול שלהם. באמצעות שיתוף מידע בין המערכות השונות ניתן לייצא סטטיסטיקות, לפתח תחזיות ולייעל את השירות. כמובן, שאינטגרציה זו גם מאפשרת ייעול של הליכי העבודה אל מול הלקוחות באופן כללי, שכן ישנה גישה הרבה יותר מהירה למידע, המאפשר מענה מהיר. כך למעשה, אינטגרציות אלה יכולות גם לשפר משמעותית את שביעות הרצון של הלקוחות.
התוכן בשיתוף עם פרטנר תקשורת בע"מ