Royal Enfield Guerrilla 450_Gold Dip – צילום: יצרן מאושר לשימוש
ד.ל.ב מוטוספורט יבואנית אופנועי רויאל אנפילד, משיקה בישראל את ה'Guerrilla 450' החדש.
דגם רודסטר זה, תוכנן מהצמיג ועד הכידון כדי להציע חוויית רכיבה ייחודית ומהנה בעיר ומחוצה לה, עם מנוע נמרץ וגמיש, אלקטרוניקה מתקדמת ועיצוב ייחודי אשר ירעננו מאוד את קו מוצרי רויאל אנפילד בישראל ובעולם.
* ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי רויאל אנפילד, משיקה בישראל את ה'Guerrilla 450' החדש.
* ה'Guerrilla 450' החדש משקף את המשך התעצמות היצע רויאל אנפילד בקטגוריית ה'מיד-ריינג'.
* ה'Guerrilla 450'החדש חולק את השלדה עם ההימליאן 450 החדש, אך עוטף אותה בעיצוב חדשני ומושך, מצויד במתלים, חישוקים וצמיגים המיועדים לשימוש בכביש ומוסיף אלקטרוניקה עדכנית.
* ה'Guerrilla 450'החדש מצויד במנוע סינגל מקורר נוזל, עם 4 שסתומים, נפחו 451 סמ"ק והוא מפיק 40 כ"ס ב-8,000 סל"ד וכן 4.0 קג"מ ב-5,500 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים
* מחיר: החל מ- 32,990 שקל (כולל מע"מ ולא כולל אגרת רישוי).
ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי רויאל אנפילד, משיקה בישראל את ה'Guerrilla 450' החדש, אופנוע רודסטר צעיר, דינאמי ומושך מאוד עיצובית. דגם זה משקף את המשך התעצמות רויאל אנפילד בקטגוריית נפחי המנועים שבין 250 ל-500 סמ"ק אשר צוברת תאוצה בשנים האחרונות. רויאל אנפילד משגרת את ה'Guerrilla 450' החדש אל קבוצה זו עם המון סטייל אישי, צביעות מדהימות, טכנולוגיה מודרנית והנדסה מתקדמת, כדי להעניק את הטוב מכל העולמות – גמישות וזריזות בתחום העירוני, הנאה בכבישים מפותלים ואף רכיבה בטיולים ממושכים.
רויאל אנפילד ה'Guerrilla 450' מבוסס על שלדת ההימליאן 450 המצליח בה המנוע הוא רכיב נושא עומס, אך מוסיף שלדת זנב חדשה לגמרי ומעוצבת שתורמת למבנה ספורטיבי עירום ויוצרת מושב רוכב/מורכב מדורגים זה לזה, כאשר מושב הרוכב נמצא בגובה 780 מ"מ. מלפנים מותקן מזלג מבית SHOWA בזווית חדה כמקובל בקרב אופנועי כביש – 21.8 מעלות וכדי לתרום למראה הרטרו של שנות ה-70, מותקנים עליהם גומיות אבק. מאחור ישנה זרוע אחורית קצרה ובה בולם יחיד מבית SHOWA עם כיוון עומס קפיץ, אך גם מתקן לינק פרוגרסיבי נסתר לשיפור השיכוך והצמדת הגלגל האחורי לכביש. בקצות המתלים ישנם חישוקי אלומיניום יצוקים בקוטר 17 אינץ ועליהם צמיגי כביש בעיצוב רטרו במידות 120/70 R17 מלפנים ו-160/60 R17 מאחור. על הבלימה אחראים דיסק יחיד בקוטר 310 מ"מ הננשך על ידי קאליפר BYBRE עם שתי בוכנות ומאחור דיסק יחיד בקוטר 270 מ"מ. מערכת הבלימה כוללת כמובן מערכת ABS כסטנדרט. מכל הדלק המעוצב של ה'Guerrilla 450' מכיל 11 ליטר דלק ומשקלו היבש עומד על 173 ק"ג בלבד.
מנוע ה-Sherpa של ה'Guerrilla 450' החדש הנו מנוע בנזין חד-צילינדר בנפח 451 סמ"ק. הוא נעזר בקירור נוזל, גל זיזים עליון כפול ומצערת על-חוט כדי למקסם את תפוקתו וגמישותו. תפוקת המנוע עומדת על 40 כ"ס ב-8,000 סל"ד וכן על 4.0 קג"מ ב-5,500 סל"ד. אולם הודות ליחס הדחיסה הגבוה יחסית (11.5:1) מנוע זה משיג 90% מהמומנט שלו כבר ב-3,000 סל"ד. בנוסף לכך, גל הארכובה שלו נעזר במשקולת איזון כדי להפחית מאוד את הרעידות האופייניות למנועי צילינדר יחיד ולסיום, מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים חדשה. התוצאה היא מנוע נמרץ, גמיש וחזק לכל אורך קשת הסל"ד ובמקביל, גם חסכוני מאוד עם צריכה ממוצעת (יצרן) של 29 ק"מ לליטר. גמישות זו הופכת את ה'Guerrilla 450' החדש לאופנוע זריז וגמיש מאוד בתחומי העיר וכן לכלי מהנה מאוד לרכיבה בכבישים מפותלים.
ה'Guerrilla 450' מציע גם לוח מחוונים עגול דיגיטלי בקוטר 4 אינץ' ובו גם אפשרות תצוגת ניווט בחיבור לטלפון החכם וגוגל מפות ואף שקע USB לטעינה. כמו כן, בבית המתגים הימני ניתן למצוא מתג בחירה בין שני מצבי מפות המנוע – חיסכון וביצועים אשר משנים את תפוקת הכוח במנוע בהתאם להעדפות הרוכב. רויאל אנפילד 'Guerrilla 450' החדש מוצע בחמש גרסאות עיצוב ואף כולל רשימה ארוכה של שדרוגים והתאמות אישיות.
מחיר:
רויאל אנפילד 'Guerrilla 450': החל מ-32,990 שקל
*המחיר כולל מע"מ ואינו כולל רישוי