כותרות אחרונות
Search

דלתות "רשפים" בסימן יצור ישראלי כחול לבן !

דלתות "רשפים" בסימן יצור ישראלי כחול לבן !

דלתות "רשפים" היא מהחברות המובילות והגדולות בישראל לייצור דלתות פלדה. מה שהחל בשנת 1982 כמסגרייה לעבודות מסגרות ודלתות בעבודת יד, הפך עם השנים למותג ישראלי פורץ דרך המציע מגוון דלתות מוסדיות ודלתות כניסה בעיצובים מעוררי השראה.

רפי סלהוב, מנכ"ל ובעלים של מפעל "רשפים" (אשקלון): "אנו מתגאים ומאמינים בתעשייה ישראלית וציונית"

 

מימין: מור מנהל חנויות הרשת, מיכל נוף מנהלת השיווק של 'רשפים', רפי סלהוב, מנכ"ל ובעלים של מפעל 'רשפים' צילום: אבי בר

 

דלתות הכניסה של רשפים מהוות שילוב נדיר בין טכנולוגיה מתקדמת לעיצוב ייחודי. כל דלת מיוצרת על פי הזמנה ובהתאמה אישית ללקוח וקולקציית הדלתות המעוצבות מתחדשת מדי שנה, בהתאם למגמות העיצוב וטרנדים בינלאומיים.  הדלתות מעוצבות כמעשה ידי אמן על ידי מעצבים מהשורה הראשונה שעובדים בצמוד למהנדסים ואנשי פיתוח. עץ, פליז, מתכת, פלדה חזקה, חיפויים בשלל עיצובים מרהיבים ובטקסטורות ייחודיות –  כל דלת ודלת שיוצאת מבית "רשפים" היא בהחלט יוצאת דופן ומבטאת את טעמו הייחודי של הלקוח.

 

יערה – מעצבת הבית בדלתות רשפים – צילום: אבי בר

 

החברה משרתת לקוחות פרטיים ומסחריים ועובדת בשיתוף פעולה הדוק עם מעצבים ואדריכלים המוצאים תמיד דלת פתוחה במחלקת העיצוב והפיתוח של החברה.

 

מפעל 'רשפים' (1993) ממוקם באזור התעשייה הדרומי באשקלון ומעסיק כ־200 עובדים. לחברה שלושה מרכזי מכירות גדולים, בצומת הצ'ק פוסט בחיפה, ברחוב לח"י בבני ברק וחנות המפעל באשקלון. המפעל באשקלון משתרע על פני שטח של 15 דונם וממוקמים בו משרדי ההנהלה ואולם תצוגה ששטחם 1,700 מ"ר.

 

מוסיף סלהוב: "אנחנו נחשבים לפורצי דלת בייצור דלתות פלדה ובתחום דלתות הביטחון. אנו מקפידים להתעדכן ומעל ל-35 שנה אנו עושים שימוש בטכנולוגיות חדישות ובחומרים האיכותיים ביותר. מסביר רפי סלהוב, מנכ"ל ובעלים של מפעל 'רשפים'. "אנו מעסיקים הון אנושי יוצא דופן ומספקים מקומות עבודה לכ-200 עובדים תושבי הדרום." 

 

מור מנהל רשת החנויות הדלתות רשפים – צילום: אבי בר

 

בואו לפתוח דלת  לסגנון עיצוב ! 

דלתות הכניסה לבית הן היום עולם ומלואו ונחשבות לגורם מרכזי המגדיר את סגנון העיצוב של הבית

 

מיכל נוף, מנהלת השיווק של 'רשפים': "רגע לפני שתתפנו לבחור את סגנון הדלת, חשוב מאוד לוודא שהדלת שבחרתם היא דלת איכותית ובטיחותית. ישנם מספר פרמטרים שעליכם לקחת בחשבון, כדי להבטיח לעצמכם דלת כזאת"

 

צילום: יח"צ רשפים

 

הפרמטרים לבחירת דלת כניסה

  1. וודאו שדלת הכניסה מאובזרת בסף אקטיבי שאינו שורט את הרצפה ואינו גורר לכלוך. סף אקטיבי איכותי הוא סף עשוי סיליקון המציע רמת שחיקה נמוכה ועמידות לאורך זמן רב.

  2. וודאו כי מגן הצילינדר שלכם עשוי נירוסטה. הנירוסטה תשמור על תקינות ועמידות הצילינדר לאורך שנים ארוכות מאוד.

  3. על דלת בטיחותית להיות דלת בעלת גוף פלדה עם חיזוקים תואמים. חשוב לוודא נתון זה ולא להסתפק רק ברושם שמייצר המראה החיצוני.

  4. בין גוף הפלדה לחיפוי שתבחרו יש לוודא הימצאותה של שכבת צמר סלעים. שכבה זו היא שכבה המייצרת רמה אקוסטית גבוהה והיא חשובה בסיוע ליצירת מרקם אקוסטי איכותי בחלל.

 

כעת, ניתן להתפנות לבחירת הסגנון העיצובי. דלתות כניסה הן עולם ומלואו. כדי לסייע לכם לבחור את הדלת הנכונה עבורכם, חשוב להגדיר מה הסגנון העיצובי שיאפיין את הבית שלכם ולבחור דלת שתשלים את המראה, שתתרום לאווירה, הן כלפי חוץ והן כלפי פנים.

 

דלתות כניסה במראה יפני

הסגנון היפני הוא סגנון מעודן ומינימליסטי, אך נוכח מאוד. דלתות כניסה במראה יפני יהיו דלתות בעלות קווים מעודנים, מינימליסטיים. במקרים רבים חיפוי הדלת יזכיר מראה של במבוק או נצרים וישתלב היטב עם צמחיה ירוקה. ידיות הדלת יהיו ידיות תואמות סגנון, עדינות מאוד אך עם זאת בעלות נוכחות. ידיות המתחברות היטב לקו היפני הן ידיות דקות יחסית, מאורכות, הנראות כקו מתכת, ללא קישוטיות יתר.

צילום: יח"צ רשפים

דלתות כניסה במראה ארט דקו (קווים ישרים)

הארט דקו מטיף לקווים ישרים ולרמיזות גיאומטריות. סגנון הארט דקו שצץ אי שם בשנות ה-30 של המאה הקודמת, הוא קלאסיקה על זמנית, משדר נימה אלגנטית, מכובדת ומלאת שיק. הארט דקו הוא עיצוב על טהרת הקווים הנקיים, אינו כולל דקורציות מתוחכמות או פיתוחים אלא משאיר מקום לזויות חדות וקווים נקיים.

 

דלתות כניסה במראה אבסטרקטי

הפיתוחים הטכנולוגיים מאפשרים להשקיע בשטח הדלת וליצור דוגמאות שונות. הסגנון האבסטרקטי מדגיש צורניות עשירה שאינה מוגדרת, המתקבלת באופן מרהיב ומסייעת ביצירת משחקים עדינים של אור וצל.

צילום: יח"צ רשפים

דלתות כניסה כפריות

המראה הכפרי הוא מראה מאסיבי, לרוב יתקבל כתוצאה משילוב של מראה עץ לא מהוקצע וברזל. המראה הכפרי הוא מראה גס באופן יחסי, חם וביתי מאוד. לצד המראה הכפרי הגס, קיים מראה כפרי מעודן יותר, במראה טוסקני. לרוב יהיו אלו פריטי ריהוט ובכללם גם דלתות כניסה, בגוונים שמנתיים.

 

דלתות כניסה במראה מודרני

מראה הקורטן והברזל הוא מראה המתחבר עם הסגנון המודרני. אם אתם מחובבי הז'אנר דלת במראה חלוד או במראה מתכתי, גס, תעשה עבורם עבודה נפלאה. החיבור בין קירות צחים לפריטים חלודים הוא חיבור עוצמתי ביותר, שמדגיש את הסגנון המודרני. במקרה הזה, חשוב מאוד לשמור על חלקה החיצוני של מבואת הכניסה חף מתוספות דקורטיביות. חשוב לשמור על מקסימום ניקיון שיאפשר את מקסימום הבמה לחומר הגלם של דלת הכניסה.

 

צילום: יח"צ רשפים

 

דלתות כניסה במידות מיוחדות

דלתות במידות מיוחדות הן דלתות רחבות מהמקובל או גבוהות במיוחד. לעיתים אלו הם תנאי המקום שמכתיבים את המידות אך בפעמים אחרות מדובר בטעם אישי ובסגנון. דלת רחבת ממדים תתאים לבתים מאוד גדולים, המשדרים רוחב. חשוב לייצר התאמה בנושא הזה. דלת במידות רחבות במיוחד המובילה לדירה ממוצעת, תעשה עבודה הפוכה. חשוב שגודל ועוצמת הדלת הכניסה יבואו בקנה אחד עם סגנון הבית וממדיו, באופן כללי.

את 'דלתות רשפים' ניתן להשיג בסניפי החברה:

אשקלון – רח' חוצות היוצר 2.

בני ברק – רח' לח"י 9.

 לפרטים נוספים ולבירורים: 6124*

www.reshafimdoors.co.il