כותרות אחרונות
Search

דווקא עכשיו.! על הקשר בין טיפוח ומצב הרוח – באדיבות ירין שחף.

איפור: ירין שחף – צילום: דור סבג 

 

דווקא עכשיו.! על הקשר בין טיפוח ומצב הרוח – באדיבות ירין שחף.

ימים מתוחים בגבול הצפון ובגזרת עזה. אנו נעים בין חדשות רעות לגרועות יותר. אלה בקלות יכולות להוביל למצב רוח ירוד, לתסכול ולחוסר חשק להשקיע בעצמנו. ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי, עם חמישה דברים שכדאי לדעת על איפור- במיוחד בימים אלה.

 

  1. נשים רבות מעידות על כך שהקפדה שגרתית על הרגלי טיפוח קבועים, מסייעת לתחושת ביטחון ומצב הרוח לאורך כל היום.

 

  1. דווקא עכשיו, חשוב לשמור על הרגלי הטיפוח והאיפור, מאחר וידוע כי לצבע יש השפעה רבה על מצב הרוח. כך גם לצבעי האיפור, אלה מעניקים תחושה של ביטחון ואנרגיות .בנוסף, הם מגבירים את תחושת מוטיבציה ויש לכך הוכחות מדעיות!

 

איפור: ירין שחף – צילום: דור סבג 

 

 

  1. עונה חדשה בפתח. קחי לך רגע של הפוגה להתעדכן במראות האיפור של הסתיו הגלובאלי. שחף: "עונת הסתיו מתאפיינת בקשת גוונים בהירים ועמוקים יותר מאשר בצבעי הקיץ. אפרוריות של החורף עדיין לא כאן, ובינתיים אפשר להתענג על גווני פסטל רכים. הימים הבאים מבשרים על פרידה מהמראה השזוף לטובת מראה פנים מעודן יותר. גווני האיפור מבוססים על שילוב של כתום- אפרסק עם צבעי שמנת. המסקרה ממשיכה ללוות ולהעניק מסגרת חיונית לעיניים, הן לשעות הערב, והן בלוק יומיומי ועדין.

 

איפור: ירין שחף – צילום: דור סבג 

 

  1. שתו הרבה מים! זו לא קלישאה. המים עושים פלאים לעור הפנים. בנוסף, עסו את הפנים כמה דקות ביום, עם סרום וקרם לחות, פנקו את עצמכן במסיכת ניקוי או בפילינג לפנים שיסייע לתחושת המרץ וריענון.

 

  1. אם בחרתן לא להשקיע זמן רב באיפור, אל תוותרו על מסקרה ושפתון. המסקרה גורמת למראה עיניים פתוח, מואר ופרשי. הצבע על השפתיים, תורם למצב רוח מרומם תוך זמן קצר. העדיפו את הגוונים הוורודים-כתומים, שהוכיחו עצמם כמעצימים את תחושת האופטימיות. לסיום, תשכחו להתבשם בניחוחות האהובים עליכם.

 

לאתר:  https://www.yarin-shahaf.co.il/