כותרות אחרונות
Search

דודו אוטמזגין, אמן הפטיסרי, פותח את סניף הבוטיק ה-12 ברמת השרון – צילום: רותי ד

דודו אוטמזגין, אמן הפטיסרי, פותח את סניף הבוטיק ה-12 ברמת השרון

בהשקעה של מיליון ₪

במהלך פתיחת הסניף החדש, הושקה קולקציית עוגות קיץ חדשה

צילום: רותי ד

 

הפטיסרי החדש ברמת השרון, רח' אוסישקין 35, משתרע על 30 מ"ר בו השקיע אוטמזגין מיליון ₪. עבודות הקמת הסניף החדש כללו ריצוף וחיפוי שיש יוקרתיים, מקררים בהזמנה מיוחדת מאיטליה, בניית ארון פרלינים עבודת יד עם טמפרטורה מיוחדת של 16 מעלות לשמירה אופטימלית על השוקולדים, עבודת נגרות בהזמנה מיוחדת, שילוט של אותיות זהב, תאורה יוקרתית והטבעה של לוגו זהב בכניסה, כפי שמקובל אצל מותגי העל באירופה.

 

לרגל פתיחת הפטסרי מציג אוטמזגין גם קולקציית עוגות קיץ מרהיבה יוקרתית ומרעננת

דודו אוטמזגין ואשתו תלמה – צילום: איתי וכסמן

 

הגיעו לברך את דודו אוטמזגין: עידן שחר מבייקאוף, השף צחי בוקשתתר, רות סירקיס, יהודה עמר זוכה מאסטר שף, השחקנית טל טלמון, מאמנת הכושר שר פיטנס ומיה זיו וולף מנחת תכנית הבוקר

 

דודו אוטמזגין וצחי בוקשתתר – צילום: איתי וכסמן

 

רשת הפטיסרי "דודו אוטמזגין", המובילה בישראל כבר למעלה מעשרים שנה, החלה את דרכה בפטיסרי אחד בקריית מוצקין, שהיום מהווה את סניף הדגל של אוטמזגין המשתרע על פני  800 מ"ר מסחריים וקומת משרדים. הרשת מונה היום 12 סניפים, בנוסף למוצקין, בטבעון, במרכז הכרמל, נהריה, קריית אתא, כרמיאל, קריית ביאליק ומתחם I-WAY בקריית חיים בצפון, במרכז: בגן העיר ת"א, רמת אביב, סניף חדש בכפר סבא ואליהם מתווסף כעת הסניף החדש ברמת השרון.

 

דודו אוטמזגין עם רות סירקיס – צילום: איתי וכסמן

 

דודו אוטמזגין: "בסניף הדגל במוצקין עוברים כאלף איש מידי יום שישי"……………… "בסניפים מועסקים היום כמאה עובדים. כל הסניפים שלנו הם סניפי בוטיק בהשראת הפטיסרים של פריז. אני יצרתי כאן תרבות אחרת. היום זה כבר לא אותן קונדיטוריות עם אותו השטנץ של שקיות מרשרשות ועוגיות במשקל. לא צריך להביא לארץ פטיסרים יוקרתיים ביותר מפריז, בשביל זה אנחנו פה".

 

האחים אוטמזגין יחד עם יהודה עמר זוכה מאסטר שף – צילום: רותי ד

לצד הסניף החדש משיק אוטמזגין את קולקציית עוגות הקיץ, שכוללת עוגות פרי עם מגוון "קומפוטים": תפוזים, פסיפלורה, מנגו, תפוחי עץ, בשילובים ווריאציות שונות. כמו: עוגת קומפוט תפוזים בשילוב מוס שוקולד לבן מדגסקר על בסיס קרמבל עוגיית ספקולוס, עוגת קומופוט פירות יער עם שנטילי וניל על בסיס טוויל שקדים, עוגת מוס גבינה עם קומפוט תפוחי עץ ונגיעת קינמון, עוגת מוס מנגו עם קרם מסקרפונה על בסיס של קרמבל סוכר חום ושוקלד לבן ועוגת קוסט עם קומפוט פסיפלורה מנגו ואננס טרי בציפוי של גלזורה אדומה עם פרח שוקולד מעוצב.

צילום: רותי ד

מחיר עוגה: 150-250 ש"ח לעוגה עגולה (קוטר 18).