כותרות אחרונות
Search

ב.נ.ז.כ סחר, היבואנית הרשמית של "Dyson" בישראל יוצאת במבצע לקראת החגים.

דייסון שואב שוטף עוצמתי – צילום: "דייסון"

 

 

ב.נ.ז.כ סחר, היבואנית הרשמית של "Dyson"  בישראל יוצאת במבצע לקראת החגים.

מבצע עוצמתי של דייסון.!

599 הנחה על שואב האבק השוטף מדגם Dyson v15s detect submarine. השואב העוצמתי של  "Dyson" הוא גם שוטף מרצפות ופרקטים.

 

מתנה בכל רכישה:

אביזר מפרקי Reach Under  המאפשר הגעה למקומות נמוכים. 

 

במסגרת המבצע תינתן הנחה של 599 על שואב האבק מדגם  Dyson v15s detect submarine ובנוסף, בכל רכישה של השואב מקבלים מתנה אביזר מפרקי Reach Under  המאפשר הגעה למקומות נמוכים ללא צורך להתכופף במתנה!

 

 Dyson v15s detect submarine השואב העוצמתי All-in-one של דייסון בטכנולוגיה מתקדמת ולראשונה עם אביזר עם מברשת שוטפת לשטיפת רצפות ומשטחים. מדובר במברשת ייעודית  שוטפת לרצפה , להסרת כתמים עקשניים: שאיבה, שטיפה וניגוב. פעולה זו אמורה לאפשר ניקוי יסודי של כתמים עקשניים במיוחד ממרצפות ומשטחים.

 

לשואב מנוע עוצמתי של W240, המציע עד 60 דקות עבודה רציפה. מגיע עם מברשת ™Fluffy Optic עם אלומת אור ירוקה, אשר מגלה חלקיקים מיקרוסקופיים נסתרים לעין עד גודל של 0.3 מיקרון.

 

דייסון שואב שוטף עוצמתי – צילום: "דייסון"

 

חיישן ה- Piezo האקוסטי מאפשר למדוד את חלקיקי האבק הנשאבים למיכל האיסוף ולהציג אותם בזמן אמת תוך כדי הניקיון. צג ה LCD בראש השואב מציג את כמות וסוג החלקיקים הנשאבים, כהוכחה מדעית לכך שהבית נקי באופן יסודי.

 

מחיר מבצע 4,100 

(במקום 4,699 ). המבצע בתוקף עד ה 30.9.24 או עד גמר המלאי באתר:  dyson.co.il וברשתות וחנויות החשמל המובחרות. שנתיים אחריות ושירות עד בית הלקוח על ידי ב.נ.ז.כ סחר היבואן הרשמי.