כותרות אחרונות
Search

באירוע השקה חגיגי וצבעוני הושקה סדרת ילדים חדשה "קסם של ילד".

צילום: שוקה כהן

 

הושקה סדרת ילדים חדשה "קסם של ילד".

הסדרה בכיכובו של כוכב הילדים אופק כהן ובהשתתפות: אורטל עמר, טל מוסרי, אריק משעלי, אסף אשתר, כתריה פאוץ' ועוד…

כתיבה ובימוי: אבי דור

הסידרה תעלה ביום רביעי , 7.7.21 , בערוץ הכוכבים ויהיה זמין בערוצי ה- VOD.

לאירוע ההשקה הגיעו סלבס רבים עם ילדיהם ששמחו לפגוש את כוכבי הילדים האהובים עליהם.

 

צילום: שוקה כהן

 

באירוע השקה חגיגי וצבעוני שהתקיים באולם הכנסים 2C בקניון עזריאלי, לקראת עליית סדרת הטלוויזיה החדשה ״קסם של ילד״, התכנסו סלבס רבים וילדיהם. הסדרה תשודר בערוץ הכוכבים המשודר בערוצים: יס, הוט, פרטנר, סלקום ועוד…

 

צילום: שוקה כהן

 

הילדים שמחו לפגוש ולהכיר את אופק כהן כוכב הסדרה, ואת יתר כוכבי הסדרה טל מוסרי, אריק משעלי, גילי איצקוביץ, שחר טבוך שהחליף מחמאות עם כוכב בני אור דאטו (אמיר זרד), כיתריה פאוץ' שהפתיעה עם החבר החתיך. המבוגרים יותר שמחו לפגוש גם הם את גיבורי ילדותם: אבי דור שהפיק וביים, אביבה אבידן ואסף אשתר. בלטה בהיעדרה אורטל עמר.

 

צילום: שוקה כהן

 

בנוסף הגיעו טהונייה רובל, לירון רביבו , הגולדסטארית סילבי ז’אן שאליה התלווה אלמוג הילד שחווה חרם בבר המצווה שלו בשבוע בעבר וילדים נוספים שעברו חרמות ושיימינג, אנהעל שמואלי וג'ני צארווני עם בתה המתוקה – נראה אם תנחשו למי היא דומה?!

 

צילום: שוקה כהן

 

הסדרה "קסם של ילד"  עוסקת באופק – ילד בלתי רגיל. שאוהב לעזור לחברים שלו ומשמש להם אוזן קשבת. אבל הייחוד של אופק הוא בכוח הקסם שלו, ובו הוא משתמש כדי לעזור לחבריו לפתור בעיות, עליהן מבוססים פרקי הסידרה. החבר הדמיוני הכי טוב שלו ג'ינג'י (טל מוסרי), שמופיע כשאופק נקלע למבוי סתום ומסתבכים קצת עם משגיח השוטר (אסף אשתר) של השכונה. וכוווללם נזהרים מהסבתא המצחיקה של אופק, סבתא רביבה (אריק משעלי), סבתא שנונה, חכמה מצחיקה ואהובה על כל תושבי השכונה.

 

צילום: שוקה כהן

 

דמויות הסידרה: אופק הדמות הראשית, ירדן (אורטל עמר), שאלי (שחר טבוך), סבתא רביבה (אריק משעלי), גאיה (כתריה פאוץ'), משגיח השוטר (אסף אשתר), ג'ינג'י (טל מוסרי), שיר (גילי איצקוביץ'), אמא (אביבה אבידן) ואבא של אופק (אריק משעלי). כתיבה ובימוי כולל פזמונים ולחנים: אבי דור.

אורך כל פרק 12 דקות.

 

צילום: שוקה כהן