כותרות אחרונות
Search

"אסם נסטלה" מחזירה למדפים את מהדורת "במבה" במילוי קרם בטעם בראוניז האהובה.

 

 

לקיץ טעים במיוחד.!

"אסם נסטלה" מחזירה למדפים את מהדורת "במבה" במילוי קרם בטעם בראוניז האהובה.

 

אסם, מובילת שוק החטיפים בישראל, מחזקת את קטגוריית במבה במילוי, ומחזירה למדפים במיוחד לקראת הקיץ את מהדורת במבה במילוי קרם בטעם בראוניז.

 

במבה במילוי קרם בטעם בראוניז הינה שילוב מעניין בין הבמבה הקלאסית לבין קרם בראוניז שוקולדי ומפנק, שיוצר חווית טעמים מרגשת בפה.

 

במבה במילוי קרם בטעם בראוניז צילום סטודיו אסם (1)

 

סדרת במבה במילוי נולדה בשנת 2008 כאשר אסם השיקה את במבה במילוי קרם נוגט לכבוד חגיגות ה-60 למדינת ישראל, תחילה כמהדורה מוגבלת ולאחר שצברה פופולריות רבה הפכה למוצר קבוע על מדפי החטיפים. בשנת 2010 הגיעה במבה במילוי קרם חלווה שגם היא צברה פופולריות רבה והפכה למוצר קבוע. מאז ועד היום הושקו עוד מהדורות רבות של במבה במילוי לרבות במבה במילוי קרם במבה, אייס קפה, קרם שוקולד בלונד, קרמל מלוח, קרם בייגלה, במבה אינסייד אאוט ואפילו במבה במילוי במבה מתוקה.

 

עינת מוסקוביץ, מנהלת פעילות החטיפים באסם: "אנו באסם נסטלה שואפים תמיד לרגש את הצרכנים ולהציע חידושים וטעמים מעניינים בקטגוריית החטיפים. לכבוד הקיץ שמתקרב, החלטנו לחזק את קטגוריית במבה במילוי ולהחזיר למדפים את מהדורת במבה במילוי קרם בטעם בראוניז האהובה. שילוב זה מבטיח חוויה יוצאת דופן של טעמים אהובים ומוכרים, שתרגש כל חובב במבה."

 

במבה במילוי קרם בטעם בראוניז במהדורה מוגבלת באריזת 60 גרם ו-150 גרם,

כשרות – בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית שדרות,

ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.