צילום: שי תמיר
אנה זק – זמרת, דוגמנית וכוכבת פופ, נבחרה כפרזנטורית של מותג האיפור והטיפוח "SACARA".
הקמפיין הראשון בכיכובה יעלה בתחילת חודש מרץ 2021 בהשקעה של 3 מיליון ש"ח.
הזמרת, דוגמנית, וכוכבת הפופ המצליחה אנה זק (19) נבחרה כפרזנטורית של מותג האיפור והטיפוח "SACARA". זק תחליף את כוכבת הרשת נטע אלחימיסטר שייצגה את רשת "SACARA" ב – 4 שנים האחרונות.
לאנה זק (19) חיילת המשרתת שירות מלא בצה"ל, הנחשבת כיום לכוכבת המצליחה ביותר בארץ בכל הרשתות החברתיות, יש 4.8 מיליון עוקבים בטיק טוק, 1.3 מיליון עוקבים באינסטגרם. לאחרונה פורסם מצבה הרפואי שטרם נחשף וזק צפויה לחזור לשגרת עבודה בימים הקרובים.
המהלך המשותף הינו אסטרטגי למותג ויכלול מגוון רחב של פעילויות שיווק ופרסום, החל מקמפיינים מסורתיים ועד יצירת תוכן משותף ברשתות החברתיות. כמו כן זק תצא בקליפ מוזיקלי עבור "SACARA", נוצץ ומפתיע .
הקמפיין הראשון בכיכובה יעלה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח במרץ 2021 לרגל השקת סדרות איפור וטיפוח חדשות לקיץ 2021.
לדברי איתי זמיר מנכ"ל רשת "SACARA": "אנו רואים באנה זק כוכבת אמיתית ומובילת דעת קהל המתכתבת לחלוטין עם ערכי המותג: צעיר, דינמי, עדכני, ייחודי ומעיז". במהלך 2021 מתוכנן המותג לצאת עם סדרות איפור וטיפוח חדשות, שאת השקתן נערוך עם זק ובשיתוף לקוחות המועדון של "SACARA".
"SACARA" נחשבת כיום לרשת הביוטי הגדולה בישראל עם סניפים 59 ברחבי הארץ. הרשת נמצאת בבעלות קבוצת גולברי. "SACARA" מציעה לצרכנית הישראלית מוצר איכותי במחיר נוח, בחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. החברה משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.