כותרות אחרונות
Search

אלפי משתתפים בפסטיבל הקולינריה בנצרת שהתקיים בחול המועד סוכות.

 

 

אלפי משתתפים בפסטיבל הקולינריה בנצרת שהתקיים בחול המועד סוכות.

אלפי משתתפים גדשו את העיר נצרת במהלך חול המועד סוכות בפסטיבל קולינריה שאורגן ע"י העירייה, בשיתוף, משרד התיירות, התאחדות המלונות ורשות הטבע והגנים.

 

אלפי התיירים שהגיעו לעיר גדשו את בתי המלון והסמטאות ונהנו מסדנאות בבתי המלון ומסיורים קולינריים.

 

בין האטרקציות בפסטיבל השתתפו המטיילים בסדנת בצקים במלון לגאסי, סדנת כנאפה במלון רמדה, סדנת "סיפורי סבתא" בטראסת מלון גבריאל, סיור מודרך בבית האצולה פאוזי עאזר, סיור מודרך בבית האצולה מהמאה ה-19 פאר אדריכלי הכולל תקרות מצוירות ומבנה מפואר ועוד.

 

בנוסף לסדנאות הוצעו עשרות סיורים שאורגנו בעיר: מדריך הטיולים עודד שגב – העביר סיור תחת הכותרת "בין אסלאם לנצרות" בין רחובות סואנים, כנסיות ומסגדים, סמטאות השוק העתיק ודוכני הצעצועים מתחבאים להם אוצרות, היסטוריה מרתקת, אוכל מופלא מחומרי גלם שקשה למצא במקומות אחרים בארץ. המשתתפים בסיור של My Souk  זכו לחוויות מקוריות בעיניים נצרתיות – הסיור בשם "אכלאתנא" (המאכלים שלנו בערבית) שבמהלכו המשתתפים חווים את המאכלים הנצרתים האותנטיים תוך מעבר בין מספר תחנות מרתקות בעיר העתיקה. ואילו  אכסניית אברהם טורס אירגנה סיור תחת הכותרת "נצרת אז ועכשיו" – טיול היכרות בין פינות ההיסטוריה היפהפיות שמתחבאות בסמטאות הציוריות של נצרת. סיור בין מבנים עתיקים, חנויות מסורתיות ודוכני אוכל צבעוניים וסיור טעימות פתוח בשוק הססגוני של נצרת.

 

גם המסעדות לא נשארו אדישות והגישו מנות מיוחדות לקראת האירועים ודילים שקשה לפספס.

 

עלי סלאמה ראש העיר  נצרת: "אנו שמחים שהציבור הישראלי שב לנצרת, הגיע לבקר וליהנות ממה שיש לעיר להציע. קפיצה לנצרת היא כמו נסיעה לחו"ל. נצרת מציעה מפגש עם טעמים, תרבויות והיסטוריה והכול במרחק של שעה ורבע מתל אביב. בקרוב נפרסם על פעילות הסתיו החורף המתוכננת בסכיות  החמדה שיש לעיר להציע".

 

חיים סלמי, מנכ"ל מלון רמדה אוליבייה נצרת.  בשם מלונאי נצרת: "אחרי שנה לא פשוטה לתיירות אני שמח שתושבי ישראל הגיעו לעיר ובילו בה בחול המועד. המחירים האטרקטיביים בנצרת הם אלטרנטיבה ראויה ומכובדת והעיר מציעה לתיירים אווירה של חו"ל במחירים מצוינים. שמחנו לראות בעיר את המוני התיירים מגיעים ומבלים ואני מזמין את הישראלים להגיע ולהכיר את העיר ואת מה שיש לה להציע גם בהמשך ויש לה הרבה להציע".

 

בעירייה מעדכנים כי אירועי סוכות פתחו סדרה של אירועים ומפגשים שנועדו לחזק את התיירות והתיירנים בעיר וכי בכוונתם לערוך אירועים רבים נוספים בעיר העתיקה שהיא אחד מסמלי הנצרות וכי הם מקווים כי לאור הקורונה והקושי לטייל בעולם יותר ויותר ישראלים יגלו את העיר נצרת ואוצרותיה. בימים אלו צפויה העיר להשיק אתר אינטרנט חדש שבו יוכלו המטיילים למצוא את המקומות הפחות מתוירים ולהכיר את העיר כמו נצרתיים מלידה.