כותרות אחרונות
Search

"אלטמן בריאות" משיקה את "Proteina Shape", אבקת חלבון המותאמת במיוחד עבור נשים המנהלות אורח חיים אקטיבי ובריא.

"פרוטאינה שייפ" – צילום: באדיבות "אלטמן בריאות"

 

מאתגר באימונים קליל בשייק!

לראשונה "אלטמן בריאות" משיקה את "Proteina Shape",  אבקת חלבון המותאמת במיוחד עבור נשים המנהלות אורח חיים אקטיבי ובריא.

 

לראשונה, אלטמן בריאות משיקה את Proteina Shape, פיתוח ישראלי של אבקת חלבון בתוספת סיבים תזונתיים, המותאמת במיוחד עבור נשים מתאמנות. אבקת החלבון Proteina Shape, מסייעת בניהול המשקל, חיטוב ועיצוב הגוף. אבקת החלבון מגיעה בשני טעמים – בננה ופירות יער, ומכילה 20 גרם חלבון מלא (Whey), 120 קלוריות למנה ו-5 גרם של סיבים תזונתיים מסוג נוטריוז שנמצאו במחקר כמסייעים לתחושת שובע.

 

אחת המגמות הפופולאריות והמובילות בשנים האחרונות בתחום הבריאות שאותה אימצו הצרכנים בעולם בכלל ובישראל בפרט, היא צריכת אבקת החלבון לאחר אימון. יותר ויותר גברים ונשים שספורט הוא חלק מהשגרה שלהם, מכניסים חלבון לתפריט היומי, שכן החלבון מסייע בתהליך החיטוב ועיצוב הגוף. כיום רוב מוצרי אבקות החלבון מותאמים קודם כל לגברים – הם מגיעים במכלים גדולים, בסמיכות גבוהה במתיקות מוגברת ובטעמים חזקים, מה שעובד בצורה טובה עבור גברים, אך פחות מתאים למרבית הנשים העוסקות בספורט – כפי שעולה במבחני טעימה שערכה חברת אלטמן (new sense  פברואר 2021).

 

"פרוטאינה שייפ" – צילום: באדיבות "אלטמן בריאות"

 

אלטמן בריאות, המפתחת תוספי תזונה ומוצרי בריאות חדשניים לקהל הישראלי ולנשים בפרט, מרימה את הכפפה, ומשיקה את Proteina Shape, אבקת חלבון עם תוספת סיבים תזונתיים המותאמת במיוחד עבור נשים העוסקות בספורט וכן תומכת בחיטוב ועיצוב הגוף, ניהול משקל, ומתן תחושת שובע. אבקת החלבון מגיעה בשני טעמים – בננה ופירות יער, ומכילה חלבון חלב (Whey) במינון המתאים לנשים (20 גרם חלבון ו-120 קלוריות למנה) בשילוב 5 גרם של סיבים תזונתיים המוצר מאפשר הכנת שייק חלבון מזין, במרקם קליל  ובמתיקות מעודנת. את המוצר ניתן להשיג ברשתות הפארם והטבע במחיר של 120 ₪.

 

המוצר החדשני הוא תוספת מתבקשת לשוק מוצרי החלבון, שבשנים האחרונות הרחיב את גווניו וכיום ניתן למצוא על המדפים: מוצרי חלב, חטיפים ומוצרי בשר מעובדים עם תוספת חלבון. מחקרים מראים כי 62% מצרכני מוצרי החלבון בישראל עוסקים בפעילות גופנית וכי מרביתם מודעים לחשיבות אכילת חלבון כחלק משמעותי בתפריט היומי.

 

 

המוצר החדש, Proteina Shape, מצטרף למשפחת ה- SHAPE של אלטמן בריאות. גזרת ה-Shape של החברה כוללת מגוון מוצרים:

  • פרוביוטיק Shape המכיל את החיידק הפרוביוטי ™B-420 בעל מחקר יעילות.
  • אפליקציית myBiteהחינמית שכבר מסייעת לעשרות אלפי ישראלים בתהליך הירידה במשקל או איזון התזונה באמצעות המלצות תזונה מותאמות אישית,  יומן תזונה דיגיטלי ידידותי ומעקב אחר הפעילות הגופנית ושריפת הקלוריות.
  • Fiber פרוביוטיק- סיבים תזונתיים מחוזקים עם פרוביוטיקה היוצרים אפקט סינרגטי משלים.

 

צילום: באדיבות "אלטמן בריאות"