כותרות אחרונות
Search

איך להתכונן לפגישה עם קונה רכבים לנסיעה?

צילום: freepik.com

 

איך להתכונן לפגישה עם קונה רכבים לנסיעה?

כאשר אתם מוכרים רכב דרך סוכנות רכבים, אתם פשוט לא מעורבים בתהליך המכירה שכולל גם את הצורך להראות את הרכב. אנשים מיומנים במיוחד יעשו זאת עבורכם. אם בחרתם בדרך הפופולרית יותר למכור רכב- בעצמכם, מומלץ שתכירו מספר טיפים שיעזרו לכם לקראת הפגישה עם קונה רכבים לנסיעה. אם אתם רוצה למצוא קונה זמן קצר יחסית, חשוב להבין איך לספק את הרושם הראשוני הנכון שיעזור לכם לקדם את המכירה.

 

איך מכינים את הרכב לפני הצגתו בפני קונה רכבים לנסיעה?

תצוגת הרכב מתחילה בהכנת השלדה שלו. הסירו מדבקות מיותרות ולכלוך שמושך את העין. כך שלא תצטרכו להוריד את המחיר בעת הצגת הרכב. לפני שאתה מציג את המכונית לקונה, הקפידו לבקר בשטיפת המכוניות. אם אתם רוצים שהמכונית תבריק לאורך זמן, בקשו טיפול ווקס לרכב. מכונית כהה תיראה הרבה יותר טוב לאחר ליטוש – אפילו שריטות מיקרוסקופיות ייעלמו. נקו את תא הנוסעים ואת תא המטען – שאבו ונגבו את האבק. אך יש דברים שלא מומלץ לעשות לפני מציאת קונה רכבים לנסיעה, כמו למשל לעשות תיקוני צבע טרי. דבר שיהיה גלוי – הקונים עלולים לחשוב שהמכונית הייתה מעורבת בתאונה.

 

איך להתנהג בפגישה עם קונה רכבים לנסיעה.

כדי להבין איך למכור נכון את המכונית, אתם צריכים לדעת איך לתקשר עם הקונה. הנה מספר כללים שטוים שיעזרו לכם להשיג את המטרה:

  • התפשרו עם הקונה לגבי נקודת המפגש. בחרו נקודת מפגש שתהיה נוחה להגעה, כמו גם תאפשר לראות את הרכב מכל הכיוונים ללא בעיה.
  • עד לפני שתקבעו את המפגש הראשון, הציגו בפני קונה רכבים לנסיעה את הסכום שאתם מעוניינים בו בפועל. זה יקל על הורדת המחיר כאשר הוא ימצא פגמים או יתחיל לבקש הנחה.
  • כדי לעורר את אמון הקונה, ספרו לנו היכן נהגתם במכונית, כיצד היא התפקדה על הכביש, אילו חלקים או רכיבים הוחלפו. אל תשקרו, הקונים מרגישים זאת.
  • אל תשבחו את הרכב. תנו לקונה לשקול באופן עצמאי את התרשמותו, לשאול על מה שמעניין אותו.
  • אין לסרב לבדוק את הרכב במכון לבדיקת רכבים.
  •  

צילום: freepik.com

 

לחכות לקונה או למכור לפירוק?

לא כל רכב ניתן למכור לכל קונה. אם הרכב שלכם כבר לא נמצא במצב שמיש סביר להניח כי הגיע הזמן לא לחפש מוסך אשר קונה רכבים לנסיעה, אלא אחד שלוקח אותם לפירוק. פני בעל רכב מקולקל, שהחליט למכור את הרכב, עומדות שתי אפשרויות להתפתחות אירועים:

  • למסור את המכונית לפירוק כולל;
  • למכור את המכונית לפי חלקים;

 

השיטה הראשונה של פירוק רכבים דורשת פחות התעסקות בנושא ובו בזמן יכולה להיות פחות רווחית. כשמוכרים רכב מקולקל עבור חלקים, יש סיכוי להרוויח יותר כסף ממכירתו. הכל אינדיבידואלי ותלוי באיזה נזק נגרם לרכב, במצב חלקי החילוף באופן כללי וכן בתפעול הרכב ובמצב הטכני של הרכב לפני התאונה. כמובן שלא פעם משפיע גם כמה הרכב נפוץ ויש דרישה לחלקי החילוף שלו, דבר שמשפיע באופן ישיר על המחיר שתקבלו עליו. אם אתם מחפשים למכור את הרכב שלכם מכל סיבה שהיא, צרו קשר עם שי רכבים, שישמחו לערוך בדיקה מקיפה לרכב ולתת לכם מחיר משתלם עבורו.