כותרות אחרונות
Search

אייל גולן וזהבה בן באירוע הנוצץ של "ויקטורי".

 

 

אייל גולן וזהבה בן באירוע הנוצץ של "ויקטורי".

אייל רביד, מנכ"ל רשת "ויקטורי", ראה בתאריך המיוחד ט"ו באב , חג האהבה הישראלי, את המועד מתאים ביותר לחגוג בו את האירוע השנתי של הרשת ללקוחותיה. המיקום שנבחר היה היכל מנורה מבטחים בתל אביב, אליו נהרו במוצאי שבת האחרון כ-7,000 איש מהלקוחות הנאמנים של ויקטורי, כדי לחגוג ולשמוח בחגיגה השנתית.

 

בין עשרות דוכני הטעימות של המותגים הגדולים בעולם והשפע הקולינרי, הסתובב בגאווה מנכ"ל הרשת, אייל רביד, שדאג מקרוב שאף אורח לא ייצא רעב. ואם לא די בכך, לכל משתתפי האירוע חולקו שקיות "הפתעה" עם עשרות דוגמיות ומוצרים שווים לקחת הביתה.

 

בשבועות האחרונים ערכה רשת ויקטורי מבצע מיוחד, במסגרתו הגרילה הרשת מיליון שקלים בין הלקוחות שרכשו מוצרים באלף שקלים ומעלה באחד מסניפי ויקטורי הפזורים בכל רחבי הארץ. במוצאי שבת הוכרז על הזוכה, שעלה לבמה שמח ונרגש כאשר קיבל לידיו את השיק החלומי על סך מיליון שקלים. מי אמר שחלומות לא מתגשמים ?

 

שיאו של האירוע היה כאשר המלך והמלכה של הזמר המזרחי הישראלי, הזמרים אייל גולן וזהבה בן, עלו לבמה והרקידו את הקהל עם מגוון להיטים קצביים, משמחים ומרגשים. אייל רביד לא התאפק ואף עלה לבמה והצטרף לשירה עם אייל גולן והשמחה היתה רבה.

 

אייל רביד סיכם את האירוע ואמר: "כמדי שנה אנו ב"ויקטורי" עורכים את האירוע היוקרתי עבור לקוחותינו ומחזירים להם אהבה. אני מודה לכל מי שהגיע לשמוח ולחגוג איתנו, לכל השותפים בהפקת האירוע וכמובן לזמרים אייל גולן וזהבה בן. נמשיך לפנק את הלקוחות שלנו גם בין מדפי הסופר במחירים מנצחים וללא תחרות"