כותרות אחרונות
Search

רשת "ZER4U" מציעה לקראת ראש השנה – מארזים ממיטב התוצרת הישראלית המובחרת עם יינות בוטיק ישראליים, מארז עוגיות מיוחדות לחג של דודו אוטמזגין ועוד…

מארז שנה טובה של זר פור יו – צילום: "ZER4U" 

 

לראש השנה אופטימי עם בשורות טובות ומלא בפרחים.

"זר פור יו" מציעה לחג מארזים ממיטב התוצרת הישראלית המובחרת עם יינות בוטיק ישראליים ועד התוספת הקלאסית של דבש או שמן זית או מארז עוגיות מיוחדות לחג של דודו אוטמזגין.

מבצע מיוחד לראש השנה: בקנייה מעל 159 ₪ – בקבוק יין אדום קברנה סובניון ירושלים ב-9 ₪ (במקום 49 ₪).

 

לקראת ראש השנה נערכים ברשת "ZER4U" לאחד מחגי הפרחים של ישראל. לדברי יוסי כהן, מנכ"ל רשת זר פור יו: "המכירות שלפני ראש השנה עומדות על כ-50% יותר מהמכירות הממוצעות ביום רגיל וממוצע של כ-230 ₪ לקנייה. רוב הקניות הן של זרים וסידורי פרחים לשולחן החג, אלה ההזמנות הפופולאריות ביותר."

 

עוד הוסיף יוסי כהן: "קולקציית היין הענפה שלנו, תפסה תאוצה וניתן לזהות מגמה צרכנית בה ישראלים מרבים ברכישת מארזים הכוללים יינות, במיוחד בחגים והשנה נוספו לנו לחגי תשרי גם מותגי האלכוהול החדשים מאירלנד שהשקנו לאחרונה BLACKWATER ו-Clonakilty."

 

מארז שנה טובה של זר פור יו – צילום: "ZER4U" 

 

קולקציית הפרחים והמתנות החדשה של "ZER4U" לראש השנה 2024 מאופיינת במראה חגיגי ויוקרתי, בהם שזורים מגוון סוגי פרחים לבנים, וורדים, חרציות ראש, לוע ארי, ליליות ועוד. המראה הבולט הוא של סידורים עשירים ובעלי נפח, עם אופציות רבות לבחירה: סידורים שמתאימים יותר לשולחן החג, סידורים נמוכים שיקשטו את השולחן אך עם זאת נוכל לראות ולשוחח אחד עם השני, שילובים רבים של אגרטלים, קופסאות מעוצבות ועוד. המראה הכללי משדר אלגנטיות על טהרת גווני הלבן או הוורוד או בשילובים של לבן וסגול הכל בסגנון שזירה יוקרתי חגיגי ואלגנטי.

 

"זר פור יו" יעל שלביה  – צילום: לירן מור

 

בנוסף, ובמיוחד לראש השנה מציעה רשת "ZER4U" מגוון מארזים שהולכים נפלא עם זר פרחים ועם מגוון מוצרים המתאימים למסורת החג. זרים וסידורים בתוספת של יינות בוטיק ישראליים והתוספת הקלאסית לחג של דבש או שמן זית איכותיים מבית "פתורה". מחירים לדוגמא: זר בראשית 229 ₪, סידור ברכות לשולחן החג של פרחים בוורוד ולבן בשילוב רימונים 199 ₪, מארז שנה טובה עם סדר ברכות ראש השנה, עוגיות דודו אוטמזגין, שוקולדים מקס ברנר, שמן זית מבית Jerusalem olive oil, פרלינים, יין אדום סיפור עברי והכל במגש קש מעוצב – מתנה מושלמת למארחת 379 ₪.

 

להזמנות: 5444* מכל טלפון או 1-700-500-800

ובאתר אינטרנט: www.zer4u.co.il