התו המלא של קבוצת רמי לוי – צילום: יח"צ
רמי לוי מסתער על שוק תווי השי לקראת חג ראש השנה וחגי תשרי ומציג את "התו המלא".
"התו מלא" כולל כל החברות בקבוצת רמי לוי: "רמי לוי שיווק השקמה", "רמי לוי אינטרנט", "רמי לוי בשכונה" ,"רמי לוי שופינג" ,"חברת התעופה ישראייר", "רמי לוי תקשורת", "סופר קופיקס", "גוד פארם" ועוד… כ-100 חברות, רשתות ומותגים מובילים במשק.
רמי לוי: "התו המלא משווק גם ככרטיס פלסטיק וגם בדיגיטל באמצעות הודעת SMS עם קוד כך שאין צורך בהורדת אפליקציה"
רמי לוי מסתער על שוק תווי השי לקראת חג ראש השנה וחגי תשרי ומציג את "התו המלא" שכולל את כל החברות בקבוצת רמי לוי: "רמי לוי שיווק השקמה", "רמי לוי אינטרנט", "רמי לוי שכונה" "רמי לוי תקשורת", "רמי לוי שופינג", "סופר קופיקס", "גוד פארם", "וחברת התעופה ישראייר".
לצד חברות אלו "התו המלא" כולל עוד כ-100 חברות, רשתות ומותגים מובילים בתחומי אופנה, ילדים, מוצרים לבית, מסעדות, אטרקציות ועוד…
בין חברות בהם ניתן לממש את התו המלא הינם : רשת פוקס, שילב, רשת קסטרו, אופטיקנה, רשת המשביר , הום סנטר, דרים ספורט, רשת גלי, שקם אלקטריק, אוטו דיפו עוד…בנוסף התו המלא מאפשר לרכוש במגוון אתרי און ליין של מותגים נבחרים ובכך לבצע קניה מהירה ויעילה מבלי להגיע פיזית לחנות עצמה.
"התו מלא" כולל תווי שי בשווי של כ-100 ₪ עד ל-1,000 ₪ בכרטיס הפלסטיק ותווי שי של עד 1500 ₪ בדיגיטל.
על פי בדיקה שנערכה השנה כ-80% מתווי השי של רמי לוי ממומשים ברשתות המזון של קבוצת רמי לוי "וברמי לוי שופינג".
רמי לוי: "השימוש בתו המלא של רמי לוי בקניות ברשתות המזון של הקבוצה נותן שווי גדול יותר לקנייה לאור העובדה שהמחירים ברשתות הקבוצה הינם זולים עד כ-30% לעומת רשתות מזון אחרות". במיוחד היום, לאור יוקר המחיה, הצרכנים מבינים כי התו המלא מעניק להם שווי גדול יותר בבואם לערוך קניות לחג וכי הכסף שלהם באמת שווה יותר בסל הקניות של רמי לוי לעומת תווים אחרים.