כותרות אחרונות
Search

עסקת הקורקינטים החשמליים בין "Yandex" ו- "Wind" יוצאת לדרך.

Yango-Wind. צילום: Yango-Wind

 

עסקת הקורקינטים החשמליים בין "Yandex"  ו- "Wind" יוצאת לדרך.

אושרה רכישת חברת הקורקינטים החשמליים המובילה בישראל "Wind" על ידי ענקית הטכנולוגיה "Yandex", המפעילה בישראל את פלטפורמת השירותים "Yango".

 

יובל קינן, מנכ"ל "Yandex" ישראל: "לאחר שחברת "Wind" ביססה את פעילותה בגוש דן, החברה מרחיבה את השירות לאזורים נוספים בארץ"

 

רשות ההגבלים הודיעה על אישור רכישת "Wind" על ידי ענקית הטכנולוגיה "Yandex", זאת לאחר הודעת הרכישה שפורסמה לראשונה באוקטובר האחרון. הרכישה מהווה מהלך אסטרטגי כחלק מהתבססות "Yandex" בארץ וריכוז פעילותה בישראל בראשות המנכ"ל יובל קינן. מהלך זה מתקיים בהלימה להודעת הממשלה והגדרת היעדים של משרד התחבורה, לצמצום השימוש בכלי רכב פרטיים בנסיעות עירוניות ובין-עירוניות. כמו כן, זהו חלק אינטגרלי מתוך הפעילות הרחבה של Yandex ישראל בתחומי התחבורה החכמה. 

 

יובל קינן מנכ"ל "יאנדקס" ישראל – צילום: נוי ערקובי

 

יובל קינן, מנכ"ל "Yandex" ישראל: "אנו רואים ברכישת "Wind" מהלך אסטרטגי המשתלב בסינרגיה עם הפלטפורמות והשירותים המתקדמים שלנו בישראל Yango Taxi, Yango Delivery, Yango Deli שכבר היום משרתים מאות אלפי לקוחות. בימים אלו, אנו ממשיכים בפעילות מואצת להרחבת הנוכחות של Yango-Wind בערים נוספות בארץ, כפי שניתן לראות באשדוד ובראשון לציון. "Yango" תמשיך לפעול לשינוי האקוסיסטם התחבורתי בישראל תוך התחשבות בצרכי הצרכן הישראלי ובהתאם למדיניות הממשלה בתחומי התחבורה החכמה״.

 

Yango-Wind. צילום: Yango-Wind

 

אודות "Yandex" ישראל:

 "Yandex" החלה את פעילותה בשוק הישראלי בשנת 2018 עם השקת שירות הזמנת המוניות "Yango" ששינה את שוק המוניות המקומי עם שירותים וטכנולוגיות מתקדמים. מאז, "Yandex" צמחה והגדילה את נוכחותה בשוק הישראלי על ידי הרחבת סל השירותים המוצעים לצרכנים עם אפליקציית מכולת האונליין "Yango Deli"  המספקת משלוחים בתוך כ-15 דקות, חברת הקורקינטים השיתופיים שרכשה לאחרונה "Wind", שירות "Yango Delivery" המספק שירותי לוגיסטיקה ופתרונות ״מייל אחרון״ ושרותי הסטרימינג "Yandex Music".

 

בנוסף לשירותים אלו, חברת "Yandex" גם מפתחת בישראל מגוון תכניות לימודים ל, Data, AI, WEB תחת השםYandex Education . כמו כן, בוחנת החברה יוזמות ושירותים  סביב טכנולוגיית הנהיגה האוטונומית של החברה Yandex Self Driving Group, אשר מפעילה בישראל ניסויים עם טכנולוגיות הרכבים האוטונומיים ואת רובוט המשלוחים האוטונומי Rover .