כותרות אחרונות
Search

ענבר חן, המאמנת היזמית שפתחה שני מכוני כושר כשהיא רק בת 23, מחזיקה כיום בגיל 30 באחד ממכוני הכושר והפילאטיס המובילים ברמת גן.

סטודיו PEACH רביעי מנומר- למען רומי גונן החטופה בעזה – צילום שחף ברגר

 

 

ענבר חן, המאמנת היזמית שפתחה שני מכוני כושר כשהיא רק בת 23, מחזיקה כיום בגיל 30 באחד ממכוני הכושר והפילאטיס המובילים ברמת גן.

ענבר חן בעלת "סטודיו ,Peach" – "מפעל לחיטוב ישבנים"  פתחה בגיל 23  שני מכוני כושר, והיום, בגיל 30, היא בעלת אחד ממכוני הכושר והפילאטיס המובילים ברמת גן – סטודיו "Peach – מפעל לחיטוב ישבנים", המיועד לנשים בלבד.

סטודיו "Peach"  בבעלות ענבר חן  מכריז על רביעי מנומר  למען רומי גונן החטופה בעזה.

 

ענבר, תושבת גבעתיים, נשואה ואם לעתיד, החלה את דרכה בגיל צעיר כמתעמלת אמנותית, כשהיא מתאמנת מגיל 7 ועד 17 ומתחרה ברמה הארצית. כבר בגיל 15 קיבלה תעודת מאמנת בוינגייט, ובתיכון למדה במגמת מחול. בשירותה הצבאי, שימשה כמדא"גית ולאחר מכן כקא"גית, והעמיקה את הכשרתה המקצועית בתחום הספורט והאימון.

 

 

בגיל 23, החליטה לפתוח שני מכוני כושר – אחד בשוהם, עיר מגוריה לשעבר, והשני ברמת גן. כשהגיעה מגפת הקורונה, החליטה להתמקד בסטודיו ברמת גן, ומאז הוא צמח והתפתח בכל היבט – במספר המתאמנות, בצוות המדריכות ובמגוון סוגי האימונים המוצעים.

 

סטודיו "PEACH", שהוקם ב-2017, מציע חוויית אימון אינטימית לנשים בלבד, עם דגש על גיבוש קהילה תומכת. בין האימונים המובילים בסטודיו נמצאים אימוני "חיטוב בטן וישבן" שמזוהים עם ענבר, פילאטיס מזרן ומכשירים, אימונים פונקציונאליים, יוגה, גמישות ואימוני אירובי כמו HIT, עיצוב דינמי וזומבה.

 

סטודיו "PEACH" רביעי מנומר- למען רומי גונן החטופה בעזה – צילום: שחף ברגר

 

הסטודיו, שמשרה אווירה משפחתית וחמה, מציע גם פתרון ייחודי לאימהות – אימון "אימהות ותינוקות", בו התינוק משמש כמשקולת במהלך האימון, מה שמאפשר זמן איכות משותף ואימון אפקטיבי גם לאם וגם לתינוק.

 

האימונים מותאמים לכל הרמות – ממתחילות ועד מתאמנות ברמה גבוהה, והצוות המקצועי של הסטודיו עובר הכשרה נוספת ב- "PEACH" כדי להבטיח את הטוב ביותר לכל מתאמנת. ענבר מעודדת כל אחת למצוא את החיבור לספורט: "הרעיון הוא לשלב את הספורט באורח החיים הרגיל שלך. אם תיהני מהאימונים, תמשיכי להגיע ותראי תוצאות. בסופו של דבר, ההנאה מהספורט היא המפתח להתמדה ולהצלחה."

 

 סטודיו PEACH  – זאב ז'בוטינסקי 28 רמת גן טלפון 054-3971138

אתר PEACH , אינסטגרם, פייסבוק

 

סטודיו Peach מפעל לחיטוב ישבנים

בעולם שבו הכושר והבריאות הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, "סטודיו Peach – מפעל לחיטוב ישבנים" בבעלות ענבר חן, נפתח בשנת 2017 ומציע חווית אימון ייחודית וממוקדת לנשים שרוצות להרגיש ולהיראות במיטבן. הסטודיו, הממוקם במתחם נוח ומודרני, כולל שני חללים ייעודיים: אחד לאימוני פילאטיס מכשירים המתמקדים בעיצוב וחיטוב הגוף, וחלל נוסף לאימוני כוח, אירובי ואימונים פונקציונליים הנקראים "אימוני המפעל", כשאימון הדגל במתחם זה הוא חיטוב בטן וישבן.

 

החזון של סטודיו "Peach" ,הוא להעצים נשים בכל הגילאים והכושר הגופני, ולהעניק להן כלים להשגת מטרותיהן הפיזיות והנפשיות. הסטודיו מתאפיין באווירה אינטימית ותומכת, שבה כל אישה מרגישה חלק מקהילה מגובשת של "אפרסקית חטובה" – שם החיבה ללקוחות המסורות של המקום.

 

במהלך השנים , "Peach" הפך לבית שני עבור מאות נשים, שמצאו בו את המקום המושלם לא רק לשפר את הכושר הגופני, אלא גם להטעין את הנפש באנרגיות חדשות. השילוב של טכניקות פילאטיס מתקדמות במתחם אחד, עם מכשור מתקדם לאימוני כוח, אירובי ופונקציונלי במתחם השני, עם אימונים שונים ביניהם "חיטוב בטן ישבן", על פיו קראה ענבר למקום: "המפעל לחיטוב ישבנים"; עבור לפילאטיס מזרן ומכשירים; אימונים קלאסיים פונקציונאליים; אימוני יוגה, גמישות ואימונים אירוביים – HIT, עיצוב דינאמי, זומבה ואימון אימהות ותינוקות, כולם מאפשרים לכל אחת למצוא את הדרך המתאימה לה ביותר לחטב את הגוף ולשמור על כושר מעולה. כל שיעור מותאם אישית לצרכים וליכולות של כל אחת, עם ליווי צמוד של צוות מדריכות מקצועיות ומנוסות. ב"Peach" מאמינים שאימון נכון אינו רק גופני, אלא גם נפשי – ולכן דואגים להעניק ללקוחות סביבה תומכת ומחבקת שבה הן יכולות לצמוח ולהתחזק בכל המובנים. בין אם את מחפשת לחטב את הישבן, לשפר את היציבה, לחזק את השרירים או פשוט להקדיש זמן לעצמך, "Peach" הוא המקום בשבילך.

 

סטודיו Peach  בבעלות ענבר חן  מכריז על רביעי מנומר  למען רומי גונן החטופה בעזה.

רומי גונן  נחטפה מהנובה בשבעה באוקטובר, אחרי שנורתה ובעודה פצועה ומדממת. גם עכשיו, שנה למלחמה, רומי עדיין מוחזקת בציפורני חמאס, בגיהנום עלי אדמות. מאז משפחתה, אחותה ירדן ואימה מירב עושות הכל כדי להחזיר אותה. בזמן השבי, המשפחה גילתה שרומי אוהבת ללבוש מנומר. מאז שנחטפה, בנות המשפחה של רומי לובשות בכל יום פריט מנומר בשבילה. כדי להעלות את המודעות למען השבתה של רומי הביתה, עלתה יוזמת רשת: "On Wednesday we wear leopard" – בכל יום רביעי כולם לובשים מנומר ומעלים לסטורי עם תיוג של רומי ותחת ההאשטאג #מנומרומי.  כך גם ביום הולדתה ה-24 הגיעו מאות אנשים לבושים במנומר לציין את התאריך.

 

ענבר חן בעלת סטודיו PEACH : אני מציעה למתאמנות וכמובן למאמנות הסטודיו, להגיע בימי רביעי לבושות מנומר, בתקווה שבפעם הבאה רומי תחזור הביתה אל משפחתה וכך גם כל החטופים ואף אחת לא תזדקק למחוות לבוש או מחוות אחרות כדי להזכיר לאנשים שהיא עדיין בעזה, כבר שנה".

 

רומי גונן חטופה בעזה – צילום עצמי

סטודיו PEACH  – זאב ז'בוטינסקי 28 רמת גן טלפון 054-3971138

אתר PEACH , אינסטגרםפייסבוק