כותרות אחרונות
Search

לראשונה: ספרינג אלכוהול – מותג המשקאות הקלים המוביל נכנס לתחום האלכוהול- ספרינג אגס תפוח סברס, אננס בננה ופירות טרופיים עם 5% אלכוהול.

צילום: סטודיו "יפאורה". 

 

לראשונה: "ספרינג אלכוהול".!

מותג המשקאות הקלים המוביל, "ספרינג", נכנס לתחום האלכוהול

 

"יפאורה" משיקה את סדרת הטעמים האהובים של ספרינג: אגס תפוח סברס, אננס בננה ופירות טרופיים לראשונה עם 5% אלכוהול

 

יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה: "לאחר הכניסה המוצלחת של שוופס קוקטיילים אנחנו שמחים לצרף גם את המותג ספרינג לתחום האלכוהול. ספרינג ידוע בשילובי הפירות המיוחדים והמגוונים שלו ובשילוב של אלכוהול יציע חוויית טעם מפתיעה, מרגשת וחדשה."

 

"ספרינג", מותג המשקאות הקלים מהמובילים בשוק הישראלי, ששם דגש על חווית הטעם והפינוק, ידוע בשילובי הפירות המיוחדים והמגוונים שהוא מביא לשוק המשקאות הקלים משילובים מפתיעים כמו אננס בננה, אגס תפוח סברס, פירות טרופיים ועוד…  "ספרינג" חורג מהמוכר והידוע ומציע לצרכן הישראלי חוויית טעם ייחודית עם שילובים חדשים ומרגשים. "ספרינג" הביא לקהל הישראלי את המיצים עם הפירות הכי מעניינים, צבעוניים וטעימים.

 

צילום: סטודיו "יפאורה".

 

הטרנד של שילוב אלכוהול במשקאות מוכנים לשתייה הפך טרנד עולמי בשנים האחרונות, אשר ממשיך לצמוח משנה לשנה. גודל שוק האלכוהול המוכן לשתייה העולמי הוערך ב-36.52 מיליארד בשנת 2022 והוא צפוי להגיע ל-97.82 מיליארד עד שנת 2031. בשנת 2021 היו 450 מותגי קוקטיילים מוכנים לשתייה וב-2022 השוק גדל לכ-650 מותגים במגוון טעמי קוקטיילים בשילוב אלכוהול.

 

לראשונה תחת המותג "ספרינג", מושק "ספרינג אלכוהול". בשלב ראשון עם שלושה טעמים האהובים והפופולארים ביותר של "ספרינג": אגס תפוח סברס, אננס בננה, פירות טרופיים, אשר יקבלו תוספת של של 5% אלכוהול איכותי. שלושת הטעמים החדשים ישווקו בפחיות אישיות 330 מ"ל.

 

שוק הקוקטיילים המוכנים בישראל

בישראל הטרנד התחיל לתפוס תאוצה בתחילת 2020. מאז, צריכת האלכוהול הביתית גדלה באופן משמעותי, וטרנד הקוקטיילים המבוקבקים הפך לסגמנט מוביל בצריכת אלכוהול בישראל. בישראל מוערך השוק הזה ב- 50 מיליון ₪ לערך.