כותרות אחרונות
Search

לראשונה בישראל – פסטיבל כנאפה בגליל העליון – 17-18-19 נובמבר 2021.

 

 

לראשונה בישראל – פסטיבל כנאפה בגליל העליון.

אינספור ביסים מטורפים •  סדנאות אפיית כנאפה•  תחרות איש הכנאפה• מוסיקה לייב • כניסה חופשית.

 

"כנאפה כעכ" ו"אגמון מרקט" פותחים את החורף הכי טעים שאפשר ומזמינים את הציבור לפסטיבל הכנאפה הראשון בגליל עם מגוון מרשים של דוכני כנאפה בטעמים ומראות מיוחדים ואחרים, דוכני אומנות ויצירה, מוזיקה חיה והשקת "בית אל מונה" חנות הדגל לכלי בית אותנטיים מעץ זית בעבודת יד ועוד..

 

צילום: יח"צ

 

"כנאפה כעכ" הוא גלגולו המעולה של מתמודדת "מאסטר שף" פרח רסלאן המקרבת אותנו אל האושר ומאפשרת לנו לטעום את הכנאפה הלבנונית שלה מהתוכנית, והפעם על אמת. כשהבינה פרח שיש לה ביד מתכון מנצח היא פתחה פופ אפ, וכשגם הוא הוכיח את עצמו אז היא החליטה ללכת על כל הקופה. חמושה בניסיון מעולם הפוד טק ,ניסיון מהמטבח בבית הוריה , תמיכה משפחתית רחבה ורוח יזמית מתובלת באומץ ותעוזה הובילו להקמת בסיס קבוע ל"כנאפה כעכ" בשוק האוכל "אגמון מרקט", בכניסה לאגמון החולה. כחלק המעשייה שלה בתחום וכיאה ליזמית מובילה פרח רסלאן את פסטיבל הכנאפה הראשון בגליל שמתקיים בין התאריכים 17-18-19 בנובמבר באגמון מרקט.

 

כנאפה פרח רסלאן – כנאפה כעכ – צילום: בן לאון

 

פרח רסלאן: "הפסטיבל כולו על טהרת שיתופי פעולה טעימים שמתיכים יחד סוגים שונים ומיוחדים של כנאפה החל מהכנאפה כעכ  המקורי שלנו מלבנון לצד כנאפה טבעוני , כנאפה בשרי , כנאפה טורכי ואפילו סופגניות כנאפה. יש בפסטיבל אינספור ביסים טעימים משולבים במנות מהמטבח האתני. במתחם עצמו גם מאפיית בוטיק, חנות גבינות וטעמים מהגליל ,יינות בוטיק משלל היקבים הגליליים. ויש גם נופים, כאלה שווים, שמזכירים שכדאי מדי פעם להרים את הראש מהצלחת ולהתמזג עם העגורים.

 

עוד בפסטיבל : דוכני מתוקים, גלידות מלבי , קפה שחור חופשי, דוכני מיץ תאמרין, דוכני אומנות גלילית וסדנאות אפיית כנאפה לילדים.

 

צילום: יח"צ

 

חגיגות השופינג המפורסמות של חודש נובמבר גם בחנות הדגל בית אל מונה המציעה בכל ימי הפסטיבל הנחות מיוחדות על שלל מוצרי החנות : כלי בית אותנטיים מעץ זית, תבניות מעמול, מוצרי מזון ותבלינים ייחודיים וערכות הכנה ל"כנאפה כעכ".

 

 גולת הכותרת של הפסטיבל היא תחרות איש הכנאפה. ההרשמה לתחרות בחנות בית אל מונה הצמודה לכנאפה כעכ .אתם מוזמנים לשחרר את הדמיון ולהשאיר את ספירת הקלוריות ליום אחר.

 

פסטיבל הכנאפה הראשון בגליל  – הכניסה והחניה חינם.

תאריכים : 17-18-19 נובמבר 2021  היכן : אגמון מרקט – בכניסה לאגמון החולה על כביש 90

ימים ושעות : רביעי 17.11.21 בין השעות : 17:00-22:00

                   חמישי 18.11.21 11:00-22:00 |  שישי  19.11.21  11:00-22:00