כותרות אחרונות
Search

טיפול משנה חיים – לא צריכים לנסוע לתורכיה או לאיטליה כדי להשתיל שיער.

צילום: רפי דלויה

 

אלינה קלנדרב – צילום: רפי דלויה

 

לא צריכים לנסוע לתורכיה או לאיטליה כדי להשתיל שיער.

הנה לכם טיפול משנה חיים. יותר לא צריך לסבול מההשלכות של נשירת שיער, דילול מאסיבי, או התקרחות מקומית, מה שעד לאחרונה נשמע כמו חלום רחוק, עכשיו ניתן להגשימו ובקלות. אין צורך לטוס לתורכיה או לאיטליה כי הכול מתבצע כאן בישראל.

תרשמו את שם המותג "BIOFIBER" כי מהיום הכול הולך להראות אחרת.

מדובר במהפכה של ממש  בתחום השתלות השיער בישראל.

 

אלינה ואלכס קלנדרב  – צילום: רפי דלויה

 

חברת "אסתטיקה ויופי ישראל" קיימת מזה 14 שנה בארץ ועוסקת בעיקר בתחום פאות ותוספות שיער. לאחרונה שילבו גם את נושא השתלות שיער חלופי בעזרת מכשור מתקדם וטכנולוגיה חדישה המיובא מאיטליה שם, כמו בהרבה מדינות בעולם הטיפול מתקיים למעלה מעשור. שאלנו את אלכס ואלינה הבעלים, מספר שאלות על המהפכה שהם מציגים בתחום הזרקות והשתלות השיער.

 

 

מה המיוחד בטיפול זה, בשונה מטיפולים בתורכיה?

"BIOFIBER" הינו מותג איטלקי מוכר ובעל ניסיון של למעלה מעשור. בניגוד לטיפולים בתורכיה הדורשים גילוח השיער הקיים, הטכנולוגיה שלנו לא דורשת גילוח ובעצם לא נוגעים בכלל בשיער הקיים. הזרקת השיער החילופי בקרקפת נעשית רק בין זקיקי השערות הקיימות תהליך שאינו פוגע בשיער הקיים, והשיער המושתל משתלב באופן מושלם עם השיער הטבעי. ייחודו של טיפול זה הוא בתוצאות המיידיות שלו. בתום הטיפול האישה או הגבר יוצאים עם שיער מלא יותר. השיער רך ונעים למגע, וההתנהלות היא בדיוק כמו עם שיער טבעי. החזרה לשגרה מיידית ואין צורך בזמן החלמה. יותר מזה, יש התחייבות לתוצאות וניתן תמיד להוסיף ולעבות את המראה.

 

מה קורה במקרה חירום? 

אלינה: "בכל זמן נתון יש רופא בקליניקה והתקשורת מול המטופל יום יומית. ההליך הוא בהרדמה מקומית ולוקחת כמה שעות. בהשתלה בשיטת "BIOFIBER" תהליך ההחלמה קצר וניתן לחזור לשגרה כבר באותו יום"

 

אלכס קלנדרב  – צילום: רפי דלויה

איך מתבצע הטיפול?

בתחילה מתקיימת פגישת ייעוץ בה בודקים ומאבחנים את ההתאמה הבריאותית. הטיפול הוא בהרדמה מקומית ולכן אינו כואב. המכשיר המזריק את השערות הוא אוטומטי. בטיפול הראשון מוזרקות לקרקפת בהתאם לפרוטוקול הרפואי, בין 200-300 שערות. התהליך אינו פוגע בזקיקים הקיימים. בטיפול השני שנערך כשבועיים לאחר הראשון, משלימים את הזרקת השערות לקרקפת למראה מלא ומושלם. זמן הטיפול הוא תלוי מצבה של כל מטופלת. . בדרך כלל הטיפול הוא בין שעתיים ל-3 שעות. במקרים מסוימים מדובר ב- 5-6 שעות. לתוצאות מושלמות נדרשים בין 2-3 טיפולים.

 

האם כל אחד יכול לעבור את הליך ההשתלה?

אלינה: "התשובה היא לא, יש נשים וגברים שהליך של השתלת "BIOFIBER" לא מתאים להם ואנחנו מקפידים שכל המועמדים/ות להשתלה עוברים לפני תחילת הטיפול  סדרת בדיקות מקיפה ורק אחרי שנמצאו מתאימים להשתלה מתחילים בתהליך. הקליניקה שלנו מתמחה בפתרונות לשיער שנים רבות והמועמדים/ות להשתלה נפגשים במהלך הבדיקה הראשונית עם יועצים מומחים, רופאים ןצוות מיומן שנותן מענה ושירות מקסימלי לכל אחת ואחד."

 

אלינה קלנדרב  – צילום: רפי דלויה

 

איזה שיער אתם משתילים?

אין מדובר בשיער טבעי כי אם שיער חלופי ברמה ובאיכות גבוהה במיוחד. לא ניתן לראות או להבחין בין השיער הטבעי לחלופי. השיער החלופי מצופה בקרטין ששומר עליו לתקופה ארוכה. אחת לכמה שנים, וזאת לפי רצון המטופלת, אפשר להגיע לקליניקה למילוי נוסף באזורים מסוימים. השיער מגיע במגוון צבעים ועובר התאמה לשיער הטבעי של כל מטופלת. מגיע באורכים שונים, ובטקסטורות שונות של שיער חלק, מתולתל או גלי.

 

השתלת שיער לפי ואחרי צילום:

 

למי מתאים הטיפול?

הטיפול מתאים לכולם, לנשים ולגברים. אין מגבלת גיל ויש לנו מטופלות רבות שחצו את גיל ה-80. הטיפול אסור על מי שסובלת מבעיות עור כמו פסוריאזיס או סבוראה, או ממחלות אונקולוגיות אלא באישור הרופא המטפל. הטיפול אסור לנשים בהיריון.

 

האם הטיפול בטוח?

בטוח מאד, הוא מבוצע רק על ידי רופא מוסמך שעבר הכשרה בחברת האם באיטליה. המכשיר מאושר CE, באישורים ותו תקן עולמיים, וכמובן גם אישור משרד הבריאות הישראלי. במהלך התקופה שאנחנו בתחום, והשתלנו כבר אלפי שערות, לא נרשמה בעיה ולו אחת.

 

השתלת שיער לפי ואחרי צילום:

 

איך מטפלים?

בדיוק כאילו זה השיער שלנו, אפשר לעשות פן לדוגמא אבל לא בטמפרטורות גבוהות מדי. אפשר לצבוע, לספר ולעצב. השיער החילופי מגיע במגוון אורכים וצבעים. השיער נשאר עד 10 שנים עם נשירה מועטה של3-10% בלבד לפי מחקרים איטלקיים.

 

זוהי מהפכה בתחום השתלות השיער בישראל, ומהיום אף אחת לא תחווה את בעיית ההתקרחות והשיער הדליל. מהיום הפתרון היעיל בהישג יד.

 

מחירים: 

השתלה בשיטת "BIOFIBER": חמשת אלפים ש"ח – מאה אלף ש"ח.

השתלה בשיטה הרגילה: אלף חמש מאות ש"ח – עשרים אלף ש"ח.

 

אסתטיקה ויופי ישראל:

רחוב לוין אפשטיין 10, רחובות.

טלפון:  *8767

למעבר לאתר הקליניקה לחץ כאן

יוטיוב לחץ כאן: 

פייסבוק לחץ כאן: 

אינסטגרם לחץ כאן: