כותרות אחרונות
Search

החלו צילומי סרטו החמישי של הבימאי קובי מחט – "פול גז" .!

החלו צילומי סרטו החמישי של הבימאי קובי מחט – "פול גז"

בכיכובם של תובל שפיר, קווין רובין, נדב גדג' והתגלית נאיה בינשטוק

"פול גז" – דרמת מתח והתבגרות בשילוב ספורט מוטורי ואקשן חסר תקדים.

בין האופנועים והנופים של ים המלח נרקמת אהבת נעורים שובת לב.

 

בהשתתפות :תובל שפיר (החוזר למסך לראשונה מאז גאליס), קווין רובין (מהשמות החמים והמדוברים בקרב ילדי ישראל, שזה תפקידו הראשון בקולנוע), נדב  גדג' (בתפקיד קולנועי ראשון), עדן סבן, נאיה בינשטוק, דניאל גרנט, רחלי נחום, זוהר ליבה, אורי פפר, ואביגיל אריאלי

 

סרטי יונייטד קינג ו – Light Stream מודיעים הבוקר על התחלת צילומי הסרט "פול גז" בהפקת משה אדרי, לאון אדרי ומיקי רבינוביץ ובבימויו של קובי מחט על פי תסריט שכתב מחט יחד עם איתי סגל. זהו סרטו החמישי של מחט, הנחשב לבימאי המוביל בישראל לסרטי ילדים ונוער, כאשר כל אחד מסרטיו שבר את שיאו של קודמו, בין סרטיו: "גויאבות", "האוצר מעבר לנהר", "ג'סטה", וסרט ההמשך המצליח "עד הקצה – ג'סטה 2".

 

 

 

״פול גז״ היא דרמת התבגרות בהילוך גבוה ואקשן חסר מעצורים, המשלבת ספורט מוטורי, ואהבה צעירה בכיכובם של כוכבי הילדים והנוער המובילים בישראל. צילומי הסרט מתחילים בימים אלו בנאות הכיכר, קיבוץ עין גדי ובמושב אודים והוא עתיד לצאת לאקרנים ברחבי הארץ לקראת אוגוסט 2019.

 

פול גז – צילום: אור ויאונטה

זהו סרטם הראשון של היוטיובר וכוכב הילדים והנוער קווין רובין שמגיע לראשונה למסך הגדול, ושל הזמר נדב גדג'. זוהי גם הפעם הראשונה שתובל שפיר חוזר למסך הגדול לאחר השתתפותו בסרטי גאליס המצליחים. עוד בקאסט עדן סבן, נאיה בינשטוק, דניאל גרנט, זוהר ליבה, אורי פפר, רחלי נחום ואביגיל אריאלי

 

עלילת הסרט מביאה את סיפורו של תומר בן ה-17 העובר עם אמו ליישוב קטן בקצה המדבר. זה קורה בדיוק חודש לפני אליפות המדינה לנוער ברכיבת אופנועי שטח, בה נמרוד השחצן – מנהיג הישוב – אמור לזכות.ההגעה של תומר משנה את כללי המשחק אפילו בלי להתכוון. מה שמתחיל בהתנכלויות כלפיו מצד נמרוד וחבורתו תוך מאבק על לבה של עמליה היפה, הופך לדרמה בהילוך גבוה כשתומר פוגש את אלברט – אופנוען מזדקן ומסתורי שמתבודד בביתו ומנותק מהסביבה כבר 30 שנה.

 

 

מפגש מקרי ביניהם הופך לחברות אמיצה, במהלכה תומר מקלף מאלברט את סודות העבר, ואילו אלברט הופך למאסטר שמלמד את תלמידו הצעיר לרכוב על אופנוע ומכין אותו לקרב של חייו על המסלול מול נמרוד.

 

קובי מחט מסר "אני ממש מתרגש לקראת הסרט החדש , חמישי בחמש שנים, והפעם באזור ים המלח, עולמות האקסטרים של סצנת המוטו קרוס מתנגשים חזיתית בפרצופו של הנער החדש שעובר לאזור, סרט שכולו דרמת מתח ואהבה על רקע צריחות מנועי אופנועים ונופי ים המלח והרי מואב".

 

שחקנים:

תומר – תובל שפיר

עמליה – נאיה בינשטוק

נמרוד – קווין רובין

אלברט – זוהר ליבה

איציק ואזנה – אורי פפר

נטלי – עדן סבן

דידי – נדב גדג'

שוסטר – דניאל גרנט

מיכל – אביגיל אריאלי

מיקה – רחלי נחום

 

קרדיטים

תסריטאים – איתי סגל וקובי מחט

צלם – עמית יסעור

מפיק – משה אדרי, לאון אדרי ומיקי רבינוביץ

במאי – קובי מחט