כותרות אחרונות
Search

"אסם" מרחיבה את סדרת "במבה" במילוי שלה. "אסם" משיקה את הטעם המיוחד והמפתיע לקיץ 2024 – במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי.

"אסם" – "במבה" במילוי קרם בטעם וופל בלגי – 60 גרם – צילום: סטודיו אסם

 

"אסם" מרחיבה את סדרת "במבה" במילוי שלה.

"אסם" משיקה את הטעם המיוחד והמפתיע לקיץ 2024 – במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי.

 

אסם, מובילת שוק החטיפים בישראל, משיקה במיוחד לעונת הקיץ 2024, טעם מיוחד ומפתיע של במבה במילוי – במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי. אריזת המוצר בנראות בולטת על המדף, בצבע ורוד מטאלי ובעיצוב פודאפילי שלא רואים הרבה כמוהו במדפי החטיפים.

 

וופל בלגי הפך כבר מזמן לקינוח אהוב מאוד בקרב הישראלים, והוא מוגש כמנה אחרונה באין ספור מסעדות ברחבי הארץ. בסקר שנערך לבקשת אסם לבחירת הטעם החדש של סגמנט הבמבה במילוי, זכה הוופל בלגי להיות הטעם הכי מבוקש מבין האופציות של טעמים חדשים שהועלו (מחקר טעמים לבמבה במילוי שנערך בקרב כ500 נשאלים, חברת קאנטר, ינואר 2024).

 

"אסם" – "במבה" במילוי קרם בטעם וופל בלגי – 60 גרם – צילום: סטודיו אסם

 

לכן, משיקה אסם לקיץ את מהדורת במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי, שילוב מעניין בין הבמבה הקלאסית לבין הטעם הייחודי של וופל בלגי שמזגו עליו מייפל. השילוב של המליחות של הבמבה ביחד עם המתיקות מהקרם מייצר איזון טעמים מיוחד לצד משחק מרקמים מעניין בפה שמתאים לאוהבי הבמבה במילוי בכל הגילאים.

 

סדרת במבה במילוי נולדה בשנת 2008, כאשר אסם השיקה את במבה במילוי קרם נוגט לכבוד חגיגות ה-60 למדינת ישראל, תחילה כמהדורה מוגבלת, ולאחר שצברה פופולריות רבה הפכה למוצר קבוע על מדפי החטיפים. בשנת 2010 הגיעה במבה במילוי קרם חלווה שגם היא צברה פופולריות רבה והפכה למוצר קבוע. מאז ועד היום הושקו עוד מהדורות רבות של במבה במילוי לרבות במבה במילוי קרם במבה, אייס קפה, קרמל מלוח, קרם בייגלה, במבה אינסייד אאוט ואפילו במבה במילוי במבה מתוקה.

 

"אסם" – "במבה" במילוי קרם בטעם וופל בלגי – 60 גרם – צילום: סטודיו אסם

 

עינת מוסקוביץ, מנהלת פעילות החטיפים באסם: "אנו באסם נסטלה שואפים תמיד לרגש את הצרכנים ולהציע חידושים וטעמים מעניינים בקטגוריית החטיפים. אחרי לא מעט מהדורות מיוחדות של במבה במילוי בטעמים מעניינים כמו במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה, ואפילו במבה במילוי קרם בטעם פתיבר החלטנו להביא את הדבר הבא והטעים במיוחד. במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי מבטיח חווית טעמים מרגשת ויוצאת דופן בפה שתרגש כל חובב במבה."